  • 121. Data: 2022-05-17 02:50:06
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale jaki argument? Kwiatek pisał, że skoro wycinamy strony pedo i black
    > markety w torze to powinniśmy rt.com.

    Argument taki, że wycinamy podług szkodliwości społecznej i jak się tak
    zastanowić to wcale nie jest jasne, czy jakaś strona gdzie można
    zakontraktować nielegalne usługi jest bardziej szkodliwa niż takie RT.
    Tam masz mimo wszystko jednostkowe zdarzenia, przy RT i podobnych
    totalne sper..lenie dosłownie milionów osób, czego efektem jest m.in. co
    się obecnie dzieje z Ukrainą. Chcesz wycinać pedofilów z ofiarami na
    poziomie kilku tysięcy nie-trupów, a masz wątpliwości czy wyciąć coś co
    prowadzi do pięciocyfrowej ilości trupów (jak na razie), bo to media.

    --
    Marcin

  • 122. Data: 2022-05-17 03:47:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To zablokują i VPN :-)

    Powodzenia.
    No chyba, że zablokują przecinając kabel, a to wtedy tak.

    --
    Marcin

  • 123. Data: 2022-05-17 04:04:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Czemu? Po prostu pytam. Nigdy nie byłem fanem RT i w sumie dowiedziałem
    > się o tym portalu po tym, jak go zablokowano. Rzuciłem okiem z
    > ciekawości, cóż on takie tam piszą i stwierdziłem, że w sumie niczego, o
    > czym bym nie wiedział.

    No właśnie nie ma tam nic co zachęcałoby w miarę rozwiniętą osobę do
    regularnego korzystania, a osoby, które bezboleśnie obejdą wszelakie
    ograniczenia zwykle mają źródła informacji, którym wiedzą, że mogą
    bardziej ufać. Jak jesteś zdeterminowanym putinofilem to też masz swoje
    źródła, bardziej ekstremalne niż RT. RT jest w zasadzie dla
    bezkrytycznych, niczym nie wyróżniających się mas.

    > No gdziekolwiek, to już niekoniecznie. Są serwisy, do których loguję się
    > Google, czy FaceBook. Wydaje mi się, że nie ma co tu się spinać po prostu.

    No ale po co kombinować, skoro można zawsze mieć włączone
    zabezpieczenie? Od wielkiego dzwona zdarza się, że blokery skryptów i
    trakerów uniemożliwiają korzystanie z normalnej strony. Wtedy można je
    selektywnie wyłączyć lub zapauzować. Nb. to że coś nie działa na stronie
    bo jest bloker skrytpu lub śledzenia jest też jakimś znakiem, że coś
    śmierdzi. Na ogół tym czymś jest zwykła niekompetencja osób
    odpowiedzialnych za stronę, ale trzeba być czujnym :)

    --
    Marcin

  • 124. Data: 2022-05-17 04:07:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie różnica jest taka, że RWE ktoś słuchał. Poważnie ktoś słucha RT?

    Różnica jest taka, że RWE słuchały elity, a RT jest niczym innym jak
    narzędziem do manipulacji mas.

    --
    Marcin

  • 125. Data: 2022-05-17 04:24:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-16, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > No i tak właśnie się stanie. A argumentem za tym że tak można będzie -
    > przecież nawet UE tak robi. I obiektywnie trzeba przyznać że to
    > doskonały argument. Dlatego ja generalnie jestem przeciwny naginaniu

    Argument jest klasy, to samochód i tamto samochód. Kwestia pozornych
    analogii. Na to nie poradzą żadne przepisy.

    > Tym niemniej dalej areszty nakładały sądy a nie politycy. I lepiej niech
    > tak zostanie.

    No po to ziobro chce zawłaszczyć te sądy.

    > Akurat decysowanie przez partię a nie powołane do tego organy to
    > mikrozarządzanie.

    To zawłaszczenie i brak niezaleznych sądów, a nie mikrozarządzanie.

    > Ale to nie jest powód żeby popierać złe przepisy. Choćby komuchów dawno
    > już nie ma, a mnóstwo przepisów po nich zostało.

    One niekoniecznie są złe. Nie da się wszytskiego zdefiniować.

    > Nawet w najwiekszych dyktarurach dyktator nie jest w stanie zagarnąc
    > calości dla siebie.

    Tzn?

    > Przecież to właśnie robią.

    I tu mikrozarządzanie nie pomoże.

    > Raczej nie - po prostu brakuje głosów, więc go tolerują.

    Mają spory odsetek wyborczych eurosceptyków i takie głosy się też liczą.

    --
    Marcin

  • 126. Data: 2022-05-17 07:54:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 04:07, Marcin Debowski napisał:

    > Różnica jest taka, że RWE słuchały elity, a RT jest niczym innym jak
    > narzędziem do manipulacji mas.

    Tak samo jak TVN i TVP - też powinny być zablokowane, bo manipulacja tam
    zachodząca jest kilka poziomów wyżej, bo są popularniejsze w pl niż
    strona, o której większość się dowiedziała w momencie, gdy ją zablokowano...

    A tak przy okazji - brak właściwych - zgodnego z zasadami praworządności
    - procedur spowoduje, że za chwilę będzie blokowane wszystko co nie jest
    po myśli partii - w zasadzie już jest - jak pisałem w podwątku - inaczej
    nazwać blokady wrealu24.pl (co by o nich nie sądzić) właśnie taka jest.
    Nie ma żadnego merytorycznego uzasadnienia, a właśnie brak procedury
    sprawie, że nie ma nawet gdzie się odwołać, bo decyzji nikt nie wydał!
    --
    http://zrzeda.pl

  • 127. Data: 2022-05-17 07:56:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 04:04, Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > źródła, bardziej ekstremalne niż RT. RT jest w zasadzie dla
    > bezkrytycznych, niczym nie wyróżniających się mas.

    ale zrozum, większość tu piszących ma w 4 literach rt. Natomiast sposób
    w jaki tego dokonano - bo jest to niebezpieczne dla demokracji jako
    takiej. Rozumiesz? I okładanie się putinofilstwem tego nie zmieni.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 128. Data: 2022-05-17 07:58:45
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > poziomie kilku tysięcy nie-trupów, a masz wątpliwości czy wyciąć coś co
    > prowadzi do pięciocyfrowej ilości trupów (jak na razie), bo to media.

    RT prowadzi do pięciocyfrowej liczby trupów?

    Masz coś z głową?

    Jak ja nie cierpię propagandy serwowanej przez domorosłych
    politykierów-idiotów.
    A na dodatek faszystów-zamordystów. którzy żądają słuchania i oglądania
    jedynie słusznych wiadomości.

    Puknij się w głowę zanim coś napiszesz.

    --
    Wiesiaczek (dziś z Hurgady, Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 129. Data: 2022-05-17 10:38:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

> [...]
    > źródła, bardziej ekstremalne niż RT. RT jest w zasadzie dla
    > bezkrytycznych, niczym nie wyróżniających się mas.

    Nie znasz zasad
    1, Najważniejsze (za) często jest to czego (media) nie mówią
    2. Tylko wróg (bolesną) prawdę ci powie
    AFAIR Ja na rt.com zaglądałem raz na miesiąc dwa żeby sprawdzić czy
    media znowu wycinają jakieś kluczowe "detale" jak Sylwestra w Kolonii.
    "Zwrócić uwagę" na to czego brakuje gdzie indziej może nawet źródło z
    "(bardzo) ograniczonym zaufaniem".

    --
    A. Filip

  • 130. Data: 2022-05-17 11:36:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-17, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Nie znasz zasad
    > 1, Najważniejsze (za) często jest to czego (media) nie mówią
    > 2. Tylko wróg (bolesną) prawdę ci powie

    Tylko, że nie odróżnisz od nieprawdy więc nie do końca rzecz MZ
    przydatna.

> [...]
    > media znowu wycinają jakieś kluczowe "detale" jak Sylwestra w Kolonii.
    > "Zwrócić uwagę" na to czego brakuje gdzie indziej może nawet źródło z

    No dobra, kalibrujesz sobie tak inne media, ale mimo wszystko jest to
    MZ margines użytkowników RT.

    --
    Marcin