  • 41. Data: 2011-12-21 17:04:25
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-21 18:01, John Kołalsky pisze:

    > Niewolnictwo jakieś ?

    Umowa.

    --
    spp

  • 42. Data: 2011-12-21 17:05:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-21 18:01, John Kołalsky pisze:

    > Niewolnictwo jakieś ?

    Zawstydź szkolę którą ukończyłeś - tzn. podaj nazwę.
    Jakbyś uważał na lekcjach to byś wiedział co to jest niewolnictwo.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 43. Data: 2011-12-21 17:20:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl>

    > Umowa.

    Urlop na żądanie.

  • 44. Data: 2011-12-21 17:21:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > Zawstydź szkolę którą ukończyłeś - tzn. podaj nazwę.
    > Jakbyś uważał na lekcjach to byś wiedział co to jest niewolnictwo.

    Nie wypełniłem obowiązku szkolnego. Musisz mi wybaczyć. Ja Ci już
    wybaczyłem.

  • 45. Data: 2011-12-21 17:26:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-21 18:21, John Kołalsky pisze:

    > Nie wypełniłem obowiązku szkolnego. Musisz mi wybaczyć. Ja Ci już
    > wybaczyłem.

    Chwali ci się że nie chcesz pogrążyć swojej szkoły ...

  • 46. Data: 2011-12-21 18:10:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Umowa.

    Ktora reguluje prawo ktore z kolei zezwala na wziecie 4 dni urlopu na
    zadanie.

    --
    Artur

  • 47. Data: 2011-12-21 18:16:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Pewnie że ci wolno ... ale było najpierw nie zawierać umowy że
    > następnego dnia przyjdziesz rano do pracy, w stanie zdatnym do pracy.

    Umowe regulowana prawem ktore pozwala mi 4 dni w roku nie przyjsc do
    pracy.

    > Zawarłeś określoną umowe o pracę z określonymi godzinami pracy to wypada
    > wywiązywać się z tego zobowiązania. No chyba że ma się sieczkę w mózgu
    > albo nie ma honoru.

    Umowe ktora reguluja okreslone przepisy ktore to pozwalaja mi wziac 4
    dni urlopu kiedy bede chcial i wypada zeby pracodawca wywiazywal sie. No
    chyba ze ma sieczke z mozgu i uwaza, ze umowa o prace to prawo wlasnosci
    niewolnika.

    --
    Artur

  • 48. Data: 2011-12-21 18:30:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-21 19:16, AZ pisze:

    > Umowe regulowana prawem ktore pozwala mi 4 dni w roku nie przyjsc do
    > pracy.

    To tak ci się tylko wydaje.

> [...]
    > dni urlopu kiedy bede chcial i wypada zeby pracodawca wywiazywal sie. No
    > chyba ze ma sieczke z mozgu i uwaza, ze umowa o prace to prawo wlasnosci

    Żeby kogoś naśladować trzeba się wykazać odrobina inwencji a tak to nie
    wiem co co ci chodzi.
    Pracownik ma prawo do tzw. urlopu na żądanie, ale nie zawsze.

    No i nie rozumiem czemu się tak doczepiłeś do tego niewolnictwa ?! Jakiś
    uraz ?

  • 49. Data: 2011-12-21 18:37:11
    Od: spp <s...@g...pl>

> [...]
    > dni urlopu kiedy bede chcial i wypada zeby pracodawca wywiazywal sie. No
    > chyba ze ma sieczke z mozgu i uwaza, ze umowa o prace to prawo wlasnosci

    W pewnym sensie Twoja wolność skończyła się w momencie podpisana umowy.
    Podstawowym jej elementem jest oddanie swojego czasu, wiedzy i
    umiejętności (zgodnie z przepisami) do dyspozycji pracodawcy. Prawo
    dopuszcza udzielenie urlopu na żądanie pracownika zgłoszone w ostatniej
    chwili ale ponieważ w dość istotny sposób może to zakłócić organizację
    pracy warto pamiętać, że dla pracodawcy istotna może być waga powodów
    (mimo że nie ma obowiązku ich podawania) dla których pracownik decyduje
    się na taki krok. Dla mnie alkohol jest ostatnim z możliwych
    'usprawiedliwień'. Nadużywanie tego prawa jest dla mnie wystarczającą
    przesłanką do pozbycia się takiego osobnika. :(
    Oczywiście pomijam prawo pracodawcy do odmówienia udzielenia urlopu w
    nadzwyczajnej sytuacji.

    --
    spp

  • 50. Data: 2011-12-21 18:37:41
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-21 18:20, John Kołalsky pisze:

    > Urlop na żądanie.

    Umowa.

    --
    spp