  • 1. Data: 2011-12-16 14:44:42
    Temat: Suplement o składzie niezgodnym z etykieta
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Zakupiłem jakies 2 miesiące temu, w sklepie internetowym(który był w momencie
    zakupu jednem z dwóch dystrybutorów)suplement diety - konkretnie odżywkę
    białkową. Odżywke już zjadłem.
    Dystrybutor (nie sklep) opublikował teraz wyniki badań z których wynika że
    odzywka ta miała zaniżoną ilość białka w stosunku do tego co było na
    etykiecie. Zaproponował rekompensate w postaci innych suplementów, ale o
    niższej wartość niż kupione przez mnie(ale już zjedzone).
    Czy mogę domagać się rekompensaty od sklepu w którym dokonałem zakupu a który
    był w tym czasie także dystrybutorem tego produktu?
    Co mogę zrobić w sytuacji gdy zaproponowana rekompensata nie satysfakcjonuje
    mnie?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 2. Data: 2011-12-16 14:54:58
    Temat: Re: Suplement o składzie niezgodnym z etykieta
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Adramelech

> [...]
    > w tym czasie także dystrybutorem tego produktu? Co mogę zrobić w
    > sytuacji gdy zaproponowana rekompensata nie satysfakcjonuje mnie?

    Proponuję zacząć od:
    http://www.youtube.com/watch?v=NabrHFonyXs