  • 31. Data: 2011-12-21 16:17:47
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Jakimi skoro jest to zgodne z prawem? Pracownik nie musi się tłumaczyć
    > dlaczego bierze urlop a to że najczęściej bierze z tak błahego powodu
    > jak nadużycie alkoholu to tzw. tajemnica poliszynela. :(

    Czy prawo zabrania pracownikowi picia alkoholu po pracy? Moze jeszcze
    trzeba uregulowac godzine kladzenia sie spac pracownika aby nie zaspal a
    w pracy byl wydajny i pil mniej firmowej kawy?

    --
    Artur

  • 32. Data: 2011-12-21 16:19:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-21 17:13, AZ pisze:

    > A moze mialem dobra okazje zeby sie napic, moze chcialem? Wolno mi.

    Pewnie że ci wolno ... ale było najpierw nie zawierać umowy że
    następnego dnia przyjdziesz rano do pracy, w stanie zdatnym do pracy.
    Zawarłeś określoną umowe o pracę z określonymi godzinami pracy to wypada
    wywiązywać się z tego zobowiązania. No chyba że ma się sieczkę w mózgu
    albo nie ma honoru.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 33. Data: 2011-12-21 16:21:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-21 17:17, AZ pisze:

    > Czy prawo zabrania pracownikowi picia alkoholu po pracy? Moze jeszcze
    > trzeba uregulowac godzine kladzenia sie spac pracownika aby nie zaspal a
    > w pracy byl wydajny i pil mniej firmowej kawy?

    To ludzie są tak głupi że jak im się nie napisze co mają zrobić by było
    dobrze to sami nie pomyślą ??

  • 34. Data: 2011-12-21 16:24:12
    Od: spp <s...@g...pl>

    > Czy prawo zabrania pracownikowi picia alkoholu po pracy? Moze jeszcze
    > trzeba uregulowac godzine kladzenia sie spac pracownika aby nie zaspal a
    > w pracy byl wydajny i pil mniej firmowej kawy?

    Poza pracą rób co chcesz - pracodawcy to nic nie obchodzi.
    Jeżeli zaś alkohol przeszkadza ci wywiązywać się z obowiązków to pora
    zastanowić się nad sobą.

    --
    spp

  • 35. Data: 2011-12-21 16:25:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, Johnson <j...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Zawarłeś określoną umowe o pracę z określonymi godzinami pracy to wypada
    > wywiązywać się z tego zobowiązania. No chyba że ma się sieczkę w mózgu

    Chyba ze mam mozliwosc wziecia urlopu na zadanie. Nie jestem niczyim
    niewolnikiem zebym od swieta nie mogl sie napic w tygodniu.

    --
    Artur

  • 36. Data: 2011-12-21 16:26:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > To ludzie są tak głupi że jak im się nie napisze co mają zrobić by było
    > dobrze to sami nie pomyślą ??

    Nie sa tak glupi, zrozum po prostu ze pracownik to nie niewolnik ani
    wlasnosc pracodawcy.

    --
    Artur

  • 37. Data: 2011-12-21 16:28:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-12-21 17:25, AZ pisze:

    > Chyba ze mam mozliwosc wziecia urlopu na zadanie. Nie jestem niczyim
    > niewolnikiem zebym od swieta nie mogl sie napic w tygodniu.

    Czyli przepis został wprowadzony by zlikwidować niewolnictwo (bo jak
    rozumiem wcześniej istniało) czy też dla tych co nie mogą żyć bez
    napicia się czego ??

  • 38. Data: 2011-12-21 16:30:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Poza pracą rób co chcesz - pracodawcy to nic nie obchodzi.
    > Jeżeli zaś alkohol przeszkadza ci wywiązywać się z obowiązków to pora
    > zastanowić się nad sobą.

    A moge rano sie zle po prostu poczuc i stwierdzic, ze nie jestem w
    stanie pracowac? Czy tez mi nie wolno?

    --
    Artur

  • 39. Data: 2011-12-21 16:35:54
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-21 17:30, AZ pisze:

    > A moge rano sie zle po prostu poczuc i stwierdzic, ze nie jestem w
    > stanie pracowac? Czy tez mi nie wolno?

    Jeżeli powodem choroby jest alkohol (a na dodatek to się powtarza cztery
    razy do roku) to ci wolno, ale nie u mnie.

    Wiesz - ja jestem dziwny. Gdybym był pracodawcą i przeszyłbyś do mnie z
    prośbą o pomoc w wyleczeniu alkoholizmu to na pewno bym Ci pomógł.
    Jeżeli nie to mając w perspektywie zamartwianie się że zgłoszona przez
    Ciebie w ostatniej chwili nieobecność spowodowana piciem po raz kolejny
    zdezorganizuje mi pracę - zwolniłbym przy pierwszej okazji.

    --
    spp

  • 40. Data: 2011-12-21 17:01:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

> [...]
    > Zawarłeś określoną umowe o pracę z określonymi godzinami pracy to wypada
    > wywiązywać się z tego zobowiązania. No chyba że ma się sieczkę w mózgu

    Niewolnictwo jakieś ?