  • 71. Data: 2020-09-30 11:35:05
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Kawaler.

    Jeśli już to "powtórnie kawaler".

    --
    A. Filip

  • 72. Data: 2020-09-30 12:16:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-09-30 o 11:35, A. Filip pisze:

    > Jeśli już to "powtórnie kawaler".

    Nie, bo to nie jest unieważnienie, tylko de facto stwierdzenie nieważności.

    --
    Liwiusz

  • 73. Data: 2020-09-30 12:39:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie, bo to nie jest unieważnienie, tylko de facto stwierdzenie
    > nieważności.

    Może dla zatwardziałych prawników. IMHO Dla normalnych ludzi
    kościelne unieważnienie (nie po miesiącach ale po wielu latach)
    jest prawnym wykrętem *praktycznie* (niemal) równoważnym rozwodowi.
    Po wielu latach brak *nieodwracalnych* konsekwencji bywa++ iluzją.

    Kościelny bardzo publiczny ślub *pary* unieważników mój "cynizm"
    w tej kwestii tylko wzmocnił na dziesięciolecia.

    --
    A. Filip

  • 74. Data: 2020-09-30 14:02:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-09-30 o 11:15, Olin pisze:

    Jestem za.
    W taki sam sposób powinny być finansowane partie polityczne.

    tylko potem nie jęczeć że KK taki bogaty a PiS ma w cholerę pieniędzy ;-)

  • 75. Data: 2020-09-30 14:04:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdybyś był obrzezany, to narzekałbyś na dożywotnie oszpecenie.
    Wiecznie niezadowolony.
    Ciekawe, co z dziećmi adoptowanymi przez dwóch pedałów.
    Mają na to wpływ?

    -----

  • 76. Data: 2020-09-30 15:05:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Sep 2020 14:04:11 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ciekawe, co z dziećmi adoptowanymi przez dwóch pedałów.

    Wystarczy nie pozwalać im zostać ministrantami, jeździć na oazy i
    pielgrzymki; a najlepiej żeby w ogóle nie chodziły na religię.
    Wtedy unikną kontaktów z pedofilami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 77. Data: 2020-09-30 15:15:58
    Od: Kviat

    W dniu 30.09.2020 o 11:15, Olin pisze:

    > Przecież tak jest w Niemczech.

    Serio?

    No luuudzie...
    Wytłumacz mi jeszcze jak liczy się obwód koła.

    Piszecie oczywistości jak jakieś prawdy objawione.
    Uważasz, że nie wiedziałem? Przecież ja nie jestem z pisu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 78. Data: 2020-09-30 15:25:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Komuniści mają zawsze proste recepty.

    -----

  • 79. Data: 2020-09-30 15:36:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Sep 2020 15:25:07 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Komuniści mają zawsze proste recepty.

    Całkowicie się zgadzam z tym poglądem.
    Komuniści i bigoci zawsze znajdą proste rozwiązanie każdego problemu.
    Pierwsi szukają go w dziełach Lenina, drudzy w Biblii.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 80. Data: 2020-09-30 15:42:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Wystarczy nie pozwalać im zostać ministrantami, jeździć na oazy i
    > pielgrzymki; a najlepiej żeby w ogóle nie chodziły na religię.
    > Wtedy unikną kontaktów z pedofilami.

    A "wielcy filmowcy" z pomnikami swych dzieł przed
    Zatoką Sztuki (Pedofilii) w 3mieście to pies?
    Trzeba natychmiast skończyć z dofinansowywaniem filmów! ;-)

    --
    A. Filip