  • 81. Data: 2003-09-20 14:42:36
    Temat: errare humanum est...
    Od: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl>

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > Po przeanalizowaniu Twoich dotychczasowym postów trzeba odpowiedzieć
    > jednoznacznie-TY.
    > Twój nick to również potwierdza.

    mam podobne zdanie o moich dyskutantach. A ja prosze tylko o podanie
    przepisu, który uzasadnia zatrzymywanie i obezwładnianie gapowiczów. No bo w
    prawie niestety jest tak, ze co nie zostalo napisane tego nie ma.

    Prawa. 5 lat studiów i dwa lata aplikacji sądowej.

    > zajęło
    >
    > Boś pewnie tuman ;) Mądrej głowie dość po słowie.

    Przepraszam bardzo ale to okreslenie mnie obraza. Tak moze powedziec tylko
    ktos, kto nie zadje sobie sprawy ze stopnia skomplikowania tego problemu.

    > O... zaczynasz mądrzeć?? Po raz pierwszy coś z sensem "Wydawało mi się" ;))

    Człowiek jest omylny. Byc moze mylę się twierdzac ze kontrolerzy nie moga
    zatrzymywac gapowiczow. ale jak dotad wszystko wskazuje ze nie. Jezeli jest
    jakis przepis ktory na to pozwala to prosze mi go wskazac a odszczekam to, co
    powiedzialem. errare humanum est

  • 82. Data: 2003-09-20 14:46:20
    Temat: Re: do prokuratora z nimi!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik " Wybujałą wyobraznie???"
    <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Podałeś art 33a prawa przewozowego. On nie daje prawa do zatrzymywania i
    > stosowania przymusu bezpośredniego. Proszę więc o podanie na jakiej
    podstawie
    > kontrolerzy zatrzymują i obezwładniają gapowiczów.

    I kopią oraz opluwają;)))
    Po prostu wzywają policję i nie otwierają drzwi. A gapowicza powstrzymują od
    niszczenia mechanizmu otwierającego drzwi do czasu przybycia patrolu;)
    Uważasz że kierowca musi otworzyć drzwi na przystanku? Mylisz się. Nie musi
    stosować się do rozkładu jazdy ( a więc również do rozkładu przystanków)
    jeśli nie wniosłeś opłaty za przejazd. O tym również jest w ustawie
    przewozowej. A poza przystankami otwierać drzwi nie wolno;)
    Wystarczy?

    Pozdr
    Leszek

  • 83. Data: 2003-09-20 14:48:42
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> wrote:
    > Przepraszam u kogo?
    u motorniczego ;-)

    sorry..

    za dużo jeżdżę pociągami..
    już spooooro ponad 100tys. kilometrów mam na karku ;-) pewnie dlatego.

    Artur Górniak

  • 84. Data: 2003-09-20 14:49:33
    Od: "Now24" <t...@w...pl>

    > transportu.
    >
    > Jest

    Nie wprowadzaj w błąd grupowiczów. Ta kwestia powinna być opisana w
    regulaminie przewozu. Np. w regulaminie ZOKM Białystok jest punkt: "Pasażer
    oprócz opłaty o której mowa w punkcie 13 [czyli kary za przejazd bez biletu]
    obowiązany jest wnieść należność za przewóz zgodnie z obowiązującymi
    przepisami. ".

  • 85. Data: 2003-09-20 14:50:07
    Temat: Re: errare humanum est...
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik " Rodrig von Falkenstein"

    >. A ja prosze tylko o podanie przepisu, który uzasadnia zatrzymywanie i
    obezwładnianie gapowiczów.

    A kto mówił że taki jest??

    > Przepraszam bardzo ale to okreslenie mnie obraza. Tak moze powedziec tylko
    > ktos, kto nie zadje sobie sprawy ze stopnia skomplikowania tego problemu.

    Jeśli dla ciebie tak prosta ustawa jak prawo przewozowe jest skomplikowana
    to mam uzasadnione podejrzenie że prawa jazdy nigdy nie będziesz posiadać bo
    ustawa "Prawo o ruchu drogowym" jest o niebo bardziej skomplikowana.

    > Człowiek jest omylny. Byc moze mylę się twierdzac ze kontrolerzy nie moga
    > zatrzymywac gapowiczow.

    Ale z Tobą już dyskusję zakończyliśmy.

    Pozdr
    Leszek

  • 86. Data: 2003-09-20 14:52:01
    Temat: Kończ waść!
    Od: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl>

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik " Rodrig von Falkenstein"
    > <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale należy go niezwłocznie skasować.A żeby było co kasować trzeba go mieć.
    > Czy myślenie przychodzi Ci z takim trudem??

    Tak, ale wejść mozna nie majac biletu, jednym słowem posiadanie biletu nie
    jest niezbędną przesłanką do tego by wsiąśc do autobusu, tak jak i posiadanie
    pieniędzy nie jest niezbędna przesłanką by wejść do sklepu. Poza tym można
    miec bilet ale go nie skasować. I tu pada Twoja logika

    > Dla mających bilety jest otwarte i ogólnodostępne tak jak i autobus czy
    > tramwaj.

    Dla mających bilety - a więc nie dla wszystkich. A do autobusu, tak jak i do
    sklepu moze wejść kazdy, niezaleznie od tego czy ma bilet czy nie. Chyba
    teraz już widzisz dlaczego prawo studiuje się az 5 lat - zeby nabyć
    umiejętnośc rozrózniania takich drobnych acz istotnych subtelnosci stanu
    faktycznego.

    > zwrócenia
    >
    > Pieprzysz bzdury a w dodatku kłamiesz.
    > USTAWA
    > z dnia 15 listopada 1984 r.
    >
    > Prawo przewozowe.
    >
    > A studiujesz ponoć 7 lat. Ustawa weszła w życie 1.07.85 roku.
    > .
    > :(

    Weszła w zycie. To prawda. A o czymś takim jak nowelizacja ustawy to szanowny
    Pan słyszał? To takie zmiany, które wprowadza się do tekstu ustawy, kiedy ona
    już obowiązuje. Kiedy uczyłem się prawa przewozowego przepisu art 33a w
    ustawie nie było. Wprowadzono go później. Niestety by wypowiadać się o prawie
    trzeba cokolwiek sie na tym znać.

    i teraz ja mógłbym powtórzyć to, co powiedziano pod moim adresem

    Skończ więc waść i wstydu sobie oszczędź
    Nie chce mi się z tobą gadać, nie ten poziom

  • 87. Data: 2003-09-20 14:53:01
    Od: "Stanley" <k...@w...pl>

    > I masz czelnosc pisac ze to Tobie przydarzyla sie nieprzyjemna
    sytuacja?
    > Wyludziles przejazd, okradles przewoznika i w normalnym Panstwie Prawa
    > za takie cos trafilbys do kryminalu...

    Olo, powiedz szczerze,
    w poprzednim systemie byles UBekiem albo ZOMOwcem?

    pozdrawiam

  • 88. Data: 2003-09-20 14:56:27
    Od: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl>

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > obezwładnianie gapowiczów.
    >
    > A kto mówił że taki jest??

    No chyba cała dysksja jest na temat tego, czy kanar ma prawo zatrzymać
    pasażera i zabrać go na policję.

> [...]
    > to mam uzasadnione podejrzenie że prawa jazdy nigdy nie będziesz posiadać bo
    > ustawa "Prawo o ruchu drogowym" jest o niebo bardziej skomplikowana.

    Nie rozumieny się. Prawo przewozowe nie reguluje kwestii zatrzymywania etc.
    To reguluje Kodeks Karny i Kodeks Postępowania Karnego. I o zgłębianiu
    problemów wynikających z przepisów tych ustaw pisałem.

    > Ale z Tobą już dyskusję zakończyliśmy.

    Dlaczego? Dlatego, że nie potraficie przedstawić racjonalnych argumentów za
    swoim stanowiskiem? Przyznaje, że liczyłem na konstruktwną dyskusje
    prawniczą, wszak to grupa pl.soc.prawo. NIestety poza kilkoma odpowiedziami
    trafiłemgłownie na osoby które mają zero wiedzy prawniczej i wypowiadają się
    na podstawie własnego przekonania.

  • 89. Data: 2003-09-20 14:59:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dlaczego? Dlatego, że nie potraficie przedstawić racjonalnych argumentów
    za
    > swoim stanowiskiem?

    Właśnie dlatego że jesteś prawdopodobnie zbyt tępy aby podane argumenty
    zrozumieć.

    > trafiłemgłownie na osoby które mają zero wiedzy prawniczej

    Tak z reguły sądzą zadufane w sobie dupki o niskim ilorazie inteligencji.

    EOT
    Leszek

  • 90. Data: 2003-09-20 14:59:43
    Od: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl>

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > I kopią oraz opluwają;)))

    mojego kumpla skopali.

> [...]
    > jeśli nie wniosłeś opłaty za przejazd. O tym również jest w ustawie
    > przewozowej. A poza przystankami otwierać drzwi nie wolno;)

    Aaa, to co innego. To im zrobić wolno. Zamknąc drzwi i nie zatrzymując się
    nigdzie indziej podjechać na policję. Ale jeżeli nie pozwalają mu wysiąść na
    tym samym lub następnym przystanku, blokują przejście lub przytrzymują to
    wtedy to jest bezprawne pozbawienie wolności.