    From: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: errare humanum est...
    Date: Sat, 20 Sep 2003 14:42:36 +0000 (UTC)

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > Po przeanalizowaniu Twoich dotychczasowym postów trzeba odpowiedzieć
    > jednoznacznie-TY.
    > Twój nick to również potwierdza.

    mam podobne zdanie o moich dyskutantach. A ja prosze tylko o podanie
    przepisu, który uzasadnia zatrzymywanie i obezwładnianie gapowiczów. No bo w
    prawie niestety jest tak, ze co nie zostalo napisane tego nie ma.

    Prawa. 5 lat studiów i dwa lata aplikacji sądowej.

    > zajęło
    >
    > Boś pewnie tuman ;) Mądrej głowie dość po słowie.

    Przepraszam bardzo ale to okreslenie mnie obraza. Tak moze powedziec tylko
    ktos, kto nie zadje sobie sprawy ze stopnia skomplikowania tego problemu.

    > O... zaczynasz mądrzeć?? Po raz pierwszy coś z sensem "Wydawało mi się" ;))

    Człowiek jest omylny. Byc moze mylę się twierdzac ze kontrolerzy nie moga
    zatrzymywac gapowiczow. ale jak dotad wszystko wskazuje ze nie. Jezeli jest
    jakis przepis ktory na to pozwala to prosze mi go wskazac a odszczekam to, co
    powiedzialem. errare humanum est