  • 1. Data: 2003-09-20 08:55:25
    Temat: zemsta ?
    Od: "ESob" <p...@i...pl>

    Prosiłbym aby któryś ze znawców prawa odpisał w następującej sprawie.
    Dostałem ze Starostwa - Wydział Komunikacji zawiadomienie o wszczęciu
    postępowania wobec mnie. Postępowanie to zostało wszczęte na podstawie
    doniesienia złożonego do Wydziału Komunikacji, przez nieżyczliwą mi osobę. W
    doniesieniu tym osoba ta podważa moje predyspozycje do prowadzenia
    samochodu. Prosząc kierownika wydziału o pokazanie mi treści tego
    doniesienia i nazwiska nadawcy ten odmówił mi i powiedział, że będzie musiał
    mnie skierować na badania lekarskie na własny koszt. Czy kierownik wydziału
    zachowuje się zgodnie z przepisami. Sprawa dotyczy mnie i wydaje mi się, że
    powinienem wszystko na temat zarzutów wiedzieć. Chciałbym dodać, że syn tej
    nieżyczliwej mi osoby ( to są moje domysły) wyrządził mi wielką krzywdę i
    dostał 3 lata do odsiedzenia.
    Mam 52 lata, prawo jazdy posiadam od 1970 r. i do tej pory nie miałem
    żadnych kłopotów a tu masz!!!.
    Bardzo, ale to bardzo proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam!!

  • 2. Data: 2003-09-20 11:40:56
    Temat: Re: zemsta ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ESob" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Prosząc kierownika wydziału o pokazanie mi treści tego doniesienia i
    nazwiska nadawcy ten odmówił >mi i powiedział, że będzie musiał mnie
    skierować na badania lekarskie na własny koszt.

    Na własny czyli czyj? Urzędu czy Twój koszt?

    > Czy kierownik wydziału zachowuje się zgodnie z przepisami.

    Kierownik wydziału gdyby nawet dostał anonim to i tak skierowałby Cię na
    badania.
    Poczytaj kodeks drogowy, tam znajdziesz rozdział mówiący o badaniach
    kierowców.
    Gdyby kierownik nie zareagował na doniesienie a Ty spowodowałbyś wypadek to
    prawdopodobnie conajmniej pozegnałby się ze stołkiem.

    > Mam 52 lata, prawo jazdy posiadam od 1970 r. i do tej pory nie miałem
    > żadnych kłopotów a tu masz!!!.

    I nadal nie masz kłopotów.Jeśli jesteś sprawny to badania przejdziesz bez
    problemu a jeśli nie to..też dobrze. Wiesz ilu ślepców i psycholi siada za
    kółkiem??

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-09-20 18:55:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No badania musisz zrobić. Jak wypadną pozytywnie, to wówczas wysyłający po
    pierwsze popełnił wykroczenie, a po drugie możesz żądać z jego strony
    odszkodowania.