    From: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: errare humanum est...
    Date: Sat, 20 Sep 2003 14:56:27 +0000 (UTC)

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > obezwładnianie gapowiczów.
    >
    > A kto mówił że taki jest??

    No chyba cała dysksja jest na temat tego, czy kanar ma prawo zatrzymać
    pasażera i zabrać go na policję.

    > Jeśli dla ciebie tak prosta ustawa jak prawo przewozowe jest skomplikowana
    > to mam uzasadnione podejrzenie że prawa jazdy nigdy nie będziesz posiadać bo
    > ustawa "Prawo o ruchu drogowym" jest o niebo bardziej skomplikowana.

    Nie rozumieny się. Prawo przewozowe nie reguluje kwestii zatrzymywania etc.
    To reguluje Kodeks Karny i Kodeks Postępowania Karnego. I o zgłębianiu
    problemów wynikających z przepisów tych ustaw pisałem.

    > Ale z Tobą już dyskusję zakończyliśmy.

    Dlaczego? Dlatego, że nie potraficie przedstawić racjonalnych argumentów za
    swoim stanowiskiem? Przyznaje, że liczyłem na konstruktwną dyskusje
    prawniczą, wszak to grupa pl.soc.prawo. NIestety poza kilkoma odpowiedziami
    trafiłemgłownie na osoby które mają zero wiedzy prawniczej i wypowiadają się
    na podstawie własnego przekonania.