    From: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kończ waść!
    Date: Sat, 20 Sep 2003 14:52:01 +0000 (UTC)

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik " Rodrig von Falkenstein"
    > <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale należy go niezwłocznie skasować.A żeby było co kasować trzeba go mieć.
    > Czy myślenie przychodzi Ci z takim trudem??

    Tak, ale wejść mozna nie majac biletu, jednym słowem posiadanie biletu nie
    jest niezbędną przesłanką do tego by wsiąśc do autobusu, tak jak i posiadanie
    pieniędzy nie jest niezbędna przesłanką by wejść do sklepu. Poza tym można
    miec bilet ale go nie skasować. I tu pada Twoja logika

    > Dla mających bilety jest otwarte i ogólnodostępne tak jak i autobus czy
    > tramwaj.

    Dla mających bilety - a więc nie dla wszystkich. A do autobusu, tak jak i do
    sklepu moze wejść kazdy, niezaleznie od tego czy ma bilet czy nie. Chyba
    teraz już widzisz dlaczego prawo studiuje się az 5 lat - zeby nabyć
    umiejętnośc rozrózniania takich drobnych acz istotnych subtelnosci stanu
    faktycznego.

    > zwrócenia
    >
    > Pieprzysz bzdury a w dodatku kłamiesz.
    > USTAWA
    > z dnia 15 listopada 1984 r.
    >
    > Prawo przewozowe.
    >
    > A studiujesz ponoć 7 lat. Ustawa weszła w życie 1.07.85 roku.
    > .
    > :(

    Weszła w zycie. To prawda. A o czymś takim jak nowelizacja ustawy to szanowny
    Pan słyszał? To takie zmiany, które wprowadza się do tekstu ustawy, kiedy ona
    już obowiązuje. Kiedy uczyłem się prawa przewozowego przepisu art 33a w
    ustawie nie było. Wprowadzono go później. Niestety by wypowiadać się o prawie
    trzeba cokolwiek sie na tym znać.

    i teraz ja mógłbym powtórzyć to, co powiedziano pod moim adresem

    Skończ więc waść i wstydu sobie oszczędź
    Nie chce mi się z tobą gadać, nie ten poziom