  • 1. Data: 2003-09-19 23:20:28
    Temat: Co lekarz może?
    Od: "Wojtuś" <s...@o...pl>

    Czy lekarz może bez mojej zgody przeprowadzić badanie narządów rozrodczych
    ? Chodzi o bilans 15 latka. Czy są jakieś podstawy prawne? Czy może rodzice
    muszą napisac jakieś zezwolenie lekarzowi na to czy coś? Wychowawczyni
    kazała wypełnić jakąś karte, gdzie jest dużo rzeczy nei mających nic z tym
    wspólnego, a mianowicie do jakiej szkoły chce chodzić po ukończeniu !!8
    KLASY PODSTAWÓWKI!! (wych. tłumaczy się starymi drukami"

    --
    Pozdrawiam Wojtek
    Użytkownik X6(zadowolony)

  • 2. Data: 2003-09-20 18:51:28
    Temat: Re: Co lekarz może?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na wszelkie tego typu ankiety mam jeden niezastąpiony sposób. jak nie chcę
    czegoś wypełnić, to wpisuję "nie wiem", albo "odmawiam odpowiedzi". I tyle.

    Ale co to ma wspólnego z lekarzem?

  • 3. Data: 2003-11-16 02:54:04
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Wojtuś" <s...@o...pl> wrote in message news:bkg2vn$82h$1@inews.gazeta.pl...
    (ciach)
    A co ma wychowawczyni do badania narządów rodnych? Niby w jakim celu? Jaki
    bilans? To jakaś zboczona psychopatka?
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 4. Data: 2003-11-16 15:16:30
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Wojtuś" <s...@o...pl> wrote in message news:bkg2vn$82h$1@inews.gazeta.pl...
    (ciach)
    Zastanawiałam się, o co jeszcze może chodzić. Bo wiesz, jest coś takiego,
    jak badania przesiewowe i profilaktyczne- polega to na tym, że dzieci w
    wieku szkolnym podpadają pod cały program badań, w ramach których sprawdza
    się m.in. ich prawidłowy rozwój. Tylko że o badaniu narządów rodnych jest
    mowa dopiero w przypadku ostatniej klasy szkoły PONADpodstawowej (np.
    liceum). Ale istnieje jeszcze możliwość, że wychowawczyni ma na myśli tylko
    badanie prawidłowości rozwoju fizycznego, ale nie potrafi prawidłowo tego
    nazwać. Podczas takiego badania w praktyce ogląda się dziecko z zewnątrz,
    waży, mierzy, sprawdza wzrok, zęby itp., nie wykonując żadnych czynności na
    narządach rodnych - lekarz może sprawdzić tylko, czy w ogóle są i czy
    wyglądają prawidłowo dla wieku.
    Pozdrawiam,
    MArta