  • 291. Data: 2003-09-27 10:49:12
    Temat: Re: Badania krwi bez zgody pacjenta
    Od: Dredd<...@...pl>

    > a jak jest z nieprzytomnymi?
    > bo oni ani się zgadzają, ani nie zgadzają;
    >
    > g.

    Wg mnie oni się nie zgadzają (nie ma ich zgody w żadnej formie, a
    zatem trzeba przyjąć że zgody brak) można więc brać
    Zresztą znam taki wypadek z praktyki (gość po pijaku wycymbalił w
    drzewo i deko się pokaleczył tracąc m.in. przytomność - krewkę
    pobrano zaraz po zdarzeniu)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 292. Data: 2003-09-27 13:16:04
    Temat: Re: do prokuratora z nimi!
    Od: Robert Fonfara <a...@n...stronie.www>

    On Fri, 26 Sep 2003 21:50:11 +0000 (UTC), poreba wrote:

    > Robert Fonfara <a...@n...stronie.www> niebacznie popelnil

    > Szkoda, bo to ciekawe...
    > A to znikłeś mnie kilkudziesięciokrotnie ;)))

    ok prostuję: "z tego co mi wiadomo prawie nie występuje" ;)

    --
    Robert Fonfara
    ----------------------------------

  • 293. Data: 2005-05-05 10:31:58
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: bladzik<s...@p...onet.pl>

    a ja sobie mysle...ze skoro te fredzle czują sie bezkarnie......mam na mysli
    kontrolerów....masz ich dane.....i łomot...tak zeby nie wsiedli juz do
    autobusów...nauczy to ich szacunku do ludzi....

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 294. Data: 2005-05-05 14:17:30
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    nie czytalem odpowiedzi innych, za duzo tego.

    kontreoler nie ma prawa uzyc wobec pasazera sily fizycznej - mam odpowiedz na
    zapytanie przeslane do Rzecznika Praw Obywatelskich.

    pozdrawiam.