  • 1. Data: 2003-09-20 07:41:09
    Temat: US a zameldowanie.
    Od: "kilkujadek" <s...@b...pl>

    Mam stałe zameldowanie w miejscowości A, a chciałbym założyc działalność
    gospodarczą w miejscowości B. Czy wszelkie formalność z zarejestrowaniem w
    US muszę załatwiać w miejscowości A? A jeśli nie to co muszę zrobić, aby
    załatwić wszystko w miejscowści B? Czy wystarczy tymczasowe zameldowanie?
    Proszę doradzcie.

    pzdr

    kilkujadek

  • 2. Data: 2003-09-20 22:00:11
    Temat: Re: US a zameldowanie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Sep 2003, kilkujadek wrote:

    >+ Mam stałe zameldowanie w miejscowości A, a chciałbym założyc działalność
    >+ gospodarczą w miejscowości B. Czy wszelkie formalność z zarejestrowaniem w
    >+ US muszę załatwiać w miejscowości A?

    Jak US to proponuję grupę .podatki.
    I obejrzeć najpierw groups.google, bo temat się powtarza i z nudów
    może nikt nie odpowiedzieć jak pytanie będzie standardowe ;)
    Na dobry początek: jakbyś ustalił CO chcesz rejestrować...
    Tylko nie pisz że "DG", bo z p. widzenia PODATKÓW mało to
    kogo obchodzi; KPIR/ryczałt/karta, czy VAT, czy na pewno
    sam czy w S.C. ;), co ma być w "B": siedziba czy "miejsce
    prowadzenia"...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)