  • 1. Data: 2003-09-20 08:24:27
    Temat: Pomoc prawna - wypadek przy pracy (Francja) - organizacje
    Od: "Pracus" <m...@w...pl>

    Witam!

    Po przejrzeniu setek witryn wyplutych przez Google, mam pytanie,
    bo może ktoś przypadkowo dysponuje taką listą:

    Interesują mnie adresy organizacji pomagających (pomoc prawna,
    informacyjna, etc.) osobom, które uległy wypadkowi w pracy.
    Konkretnie chodzi o pracę we Francji i uzyskanie odszkodowania.
    Sprawa toczy(ła) się tam, a sam poszkodowany przebywa w Polsce,
    co przyczyniło się do niepomyślnego przebiegu procesu.

    Będę wdzięczny za wszelkie namiary na organizacje tego typu
    we Francji oraz w Polsce.

    Pozdrawiam!