  • 151. Data: 2012-01-16 21:31:47
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 21:55:03 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Zamiast pisać głupoty przeczytaj ustawę a potem grzecznie przeproś
    > za wprowadzanie w błąd.

    Skoro dla Ciebie Konstytucja to glupoty, to nie mamy o czym dyskutowac. Nie
    chce mi sie z Toba taplac w brodziku intelektualnym...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 152. Data: 2012-01-16 22:35:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-16 22:31, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Skoro dla Ciebie Konstytucja to glupoty, to nie mamy o czym dyskutowac. Nie
    > chce mi sie z Toba taplac w brodziku intelektualnym...

    Do brodzika intelektualnego to może wejdziesz jak zaczniesz
    czytać ustawy o których chcesz dyskutować.
    Dawno nikt mnie tak nie rozśmieszył jak Ty powołując się
    na "prawa nabyte".

    Pozdrawiam

  • 153. Data: 2012-01-17 06:48:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 18:22:03 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > I uważasz, że nauczyciel zatrudniony w szkole A miałby podlegać pod inne
    > przepisy niż nauczyciel zatrudniony w szkole B tylko dlatego, że kto
    > inny jest właścicielem tej szkoły?

    A to tak nie jest? Wydawało mi się zawsze, że nauczycieli w szkołach
    prowadzonych np. przez stowarzyszenia nie obejmuje karta nauczyciela.

  • 154. Data: 2012-01-17 07:04:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-17 07:48, jureq pisze:

    > A to tak nie jest? Wydawało mi się zawsze, że nauczycieli w szkołach
    > prowadzonych np. przez stowarzyszenia nie obejmuje karta nauczyciela.

    To co innego. Co z nauczycielem, który przez ćwierć życia był w
    budżetówce, ćwierć w szkole prywatnej, a pół życia wykładał na prywatnej
    uczelni?

    Chyba że i dla nauczycieli budżetowych wprowadzimy zasadę "nieważne ile
    pracowałeś, emerytura odpowiadająca godności twojej pracy ci się należy" :)

    --
    Liwiusz

  • 155. Data: 2012-01-17 07:42:47
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > emerytury
    > na
    > ZATRUDNIENIA

    > Należy jeszcze dodać, że jak da wszystkie rmua
    > to będzie miał inaczej obliczony kapitał początkowy.
    > Bez rmua ma według, czasami niekorzystnego, wzoru.
    > I to też jest badytyzm, bo te dokumety do rmua mają
    > państwowe archiwa i to ZUS powinien je zależdź
    > a nie obywatel.

    Nie, on jest emerytem urodzonym przed 1 stycznia 1945 r. Żadne rmua i
    kapitał początkowy go nie obowiązują. Emeryture ma obliczaną wg. starych
    zasad czyli lat pracy i zarobków w nich.

    pozdr

  • 156. Data: 2012-01-17 07:54:42
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Więc powiedz Danusiu, jak te 2400-2800 zł netto ma się do "Pani /
    > blondynka / wyliczyła mi wstępnie , że będę " zarabiał " 1550 zł
    > miesięcznie".
    > Może po prostu "pani blondynka" się pomyliła. Niemniej jednak nie oznacza
    > to, ze Zbyszek jest trollem.

    Jest. Wywołał celowo dyskusję, również celowo zaniżył kwotę emerytury licząc
    jak to wszyscy będą pluć na ZUS.
    Spełnia klasyczą definicję trola. Zauważ również że nie przedstawił swojego
    stanowiska na kilka newsów informujących o nieprawdzie. Gdy opublikowałam
    to, zamilkł, bo osiągnął swój cel. Czyli jest trolem.

    pozdr

  • 157. Data: 2012-01-17 08:50:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2012 09:51, Nixe pisze:

    > A w którym miejscu widzisz problem?
    > Prawnik, który pracuje w budżetówce też podlega pod inne przepisy niż
    > ten, który ma prywatną kancelarię.

    Może źle to sformułowałem.

    Chodzi o to, że samo pracowanie "w budżetówce" nie powoduje specjalnego
    traktowania.

    Muszą ku temu istnieć konkretne ustawy.

  • 158. Data: 2012-01-17 08:51:58
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

> [...]

    A w którym miejscu widzisz problem?
    Prawnik, który pracuje w budżetówce też podlega pod inne przepisy niż ten,

    N.

  • 159. Data: 2012-01-17 08:55:12
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To co innego. Co z nauczycielem, który przez ćwierć życia był w
    > budżetówce, ćwierć w szkole prywatnej, a pół życia wykładał na prywatnej
    > uczelni?

    A co z prawnikiem, który 1/4 życia pracował w budżetówce, a 3/4 w
    przedsiębiorstwie prywatnym jako doradca prawny?

    N.

  • 160. Data: 2012-01-17 08:56:46
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

> [...]

    > swojego stanowiska na kilka newsów informujących o nieprawdzie. Gdy
    > opublikowałam to, zamilkł, bo osiągnął swój cel. Czyli jest trolem.

    A czy możesz się jednak odnieść do tego, co zacytowałam?
    Czy z zazdrości również postanowiłaś wystartować w konkursie na trolla roku?

    N.