  • 1. Data: 2012-01-13 08:23:03
    Temat: Radca prawny - nieruchomosci
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    Czy może ktoś polecić radcę prawnego do przygotowania pozwu w zakresie
    nieruchomości. Lub ewentualnie pytanie czy sam lub z pomocą grupy sobie
    z tym poradzę?

    Chodzi o kasację aktu notarialnego + dochodzenie kosztów związanych z
    zakupem nieruchomości ze względu na poświadczenie nieprawdy przez
    Sprzedającego. Ja to widzę tak - jako pozew cywilny z art. 84 par. 1,2
    KC oraz art. 85 o wprowadzenie w błąd co miało skutki w postaci
    przewidzianej w art. 286 par. 1, 2 KK... i przy okazji tego uchylenie aktu.

    Pozdrawiam,
    b. (jeśli ktoś zna osobę , która by się tego podjęła i się na tym zna
    proponuję podać kontakt do mnie : beherit00 \na\ gmail . com ).

  • 2. Data: 2012-01-13 10:28:28
    Temat: Re: Radca prawny - nieruchomosci
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-13 09:23, beherit / pn pisze:
    > Lub ewentualnie pytanie czy sam lub z pomocą grupy sobie
    > z tym poradzę?

    Sam sobie z tym nie poradzisz.

    --
    @2011 Johnson