  • 1. Data: 2012-01-12 19:00:50
    Temat: Pora coś z tym zrobić!
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    Czy zdajecie sobie Państwo sprawę, że miliony rolników regularnie i
    bezkarnie zanieczyszczają środowisko naturalne wywożąc pozwierzęce
    odpady hodowlane (potocznie zwane "gnojem") na pola, gdzie stają się one
    pożywką dla bakterii i robactwa, a te z kolei dla zwierząt, które
    migrując mogą roznosić choroby po całym świecie?

    A cały ten proceder o niewyobrażalnej skali odbywa się poza jakąkolwiek
    kontrolą stosownych organów - Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
    Inspektoratu Weterynaryjnego, czy innych.

    Zdziwienie może budzić fakt, że ta dziedzina ekologicznej samowolki
    dotychczas umykała uwadze odpowiednich urzędów, tak państwowych, jak i
    unijnych.

    Pora położyć temu kres. Odzwierzęce odpady pohodowlane powinny być
    ewidencjonowane i pod kontrolą przekazywane do koncesjonowanych firm
    zajmujących się ich utylizacją, każdy hodowca powinien legitymować się
    zawartą umową, lub lepiej - być obciążonym zryczałtowaną odpłatnością, a
    obrotem odpadami powinny zająć się odpowiednie komórki powołane w tym
    celu w gminach.

    Dość tej wieśniackiej samowoli!

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 2. Data: 2012-01-12 19:18:34
    Temat: Re: Pora coś z tym zrobić!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/12/2012 1:00 PM, sqlwiel wrote:

    > Dość tej wieśniackiej samowoli!

    sam to wymysliłes, czy skadś przepisałeś?

  • 3. Data: 2012-01-12 19:21:17
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > obrotem odpadami powinny zająć się odpowiednie komórki powołane w tym celu

    Berecik Cię nie uciska?

  • 4. Data: 2012-01-12 19:46:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2012 20:00, sqlwiel pisze:

> [...]
    > zawartą umową, lub lepiej - być obciążonym zryczałtowaną odpłatnością, a
    > obrotem odpadami powinny zająć się odpowiednie komórki powołane w tym

    Może zaznaczaj sarkazm, bo jeszcze ktoś weźmie to serio i wdroży ;)

  • 5. Data: 2012-01-13 00:29:41
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-12 20:00, sqlwiel pisze:
> [...]
    > zawartą umową, lub lepiej - być obciążonym zryczałtowaną odpłatnością, a
    > obrotem odpadami powinny zająć się odpowiednie komórki powołane w tym

    A ty qrwa glupi chuju to myslisz ze rosliny to na czym najlepiej rosna ?

    Wlasnie na gnoju czyli gnijacych szczatkach roslinnych ale pewnie byles
    wtedy na ryciu beretu zamiast na lekcjach biologii.
    .

  • 6. Data: 2012-01-13 06:51:35
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał

> [...]
    >
    > Wlasnie na gnoju czyli gnijacych szczatkach roslinnych ale pewnie
    > byles wtedy na ryciu beretu zamiast na lekcjach biologii.

    Czym posypujesz truskawki?

  • 7. Data: 2012-01-13 06:58:27
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-13 01:29, Zenek pisze:

> [...]
    >

    > Wlasnie na gnoju czyli gnijacych szczatkach roslinnych ale pewnie byles
    > wtedy na ryciu beretu zamiast na lekcjach biologii.

    Cóż - wśród Was, drodzy respondenci, tylko AL się poznał. Reszta
    traktuje to jak swego rodzaju oczywistość. Pogratulować nam tej elity
    społeczeństwa.

    A teraz możemy się zastanawiać czym różni się wywożenie krowiego gówna
    na pole od zostawiania psiego gówna na trawniku.

    No i kogo ukarać za gołębie gówno. Tutaj chyba zgadnę: właścicieli
    nieruchomości.

    Spoko, dożyjemy i tego.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 8. Data: 2012-01-13 06:58:28
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał

    > Czym posypujesz truskawki?

    Cukrem a krzaki, które wydają te truskawki gównem.
    Jest ktoś uzywa słów typu wieśniak czy ch.j klnie to sam wydaje mi sie
    prostakiem nie potrafiącym się wysłowić inaczej.

  • 9. Data: 2012-01-13 07:21:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał

    > A teraz możemy się zastanawiać czym różni się wywożenie krowiego
    > gówna na pole od zostawiania psiego gówna na trawniku.

    Najpierw się zastanów czym różni się pole od trawnia. Albo kibel od
    salonu.

  • 10. Data: 2012-01-13 07:40:22
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-13 08:21, Alek pisze:
    > Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał

    > Najpierw się zastanów czym różni się pole od trawnia. Albo kibel od salonu.

    Na jednym i drugim rośnie trawa.

    Trawnik częściej się kosi?

    A dlaczego nie jest dla Ciebie istotne czym różni się pies od krowy,
    kozy, konia, osła, czy świni? Też ma 4 nogi.

    (ok, nie pogniewam się za EOT, bo mi to zaczyna flejmem pachnieć)

    --
    Tnx. sqlwiel