  • 1. Data: 2012-01-13 00:22:07
    Temat: Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej, zabraniania
    przedłużania prądu z własnego mieszkania na strych, do którego dostęp
    jest tylko z mojego mieszkania (pod moją własność)?

    Czy delegant ZGK musi mieć uprawnienia elektryczno-budowlane, aby
    przeprowadzać oględziny zainstalowanych w domu urzadzeń elektrycznych,
    w tym przedłużaczy jeśli prąd prowadzony jest od licznika oczywiście?

  • 2. Data: 2012-01-13 00:58:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Co to ten ZGK?

  • 3. Data: 2012-01-13 01:05:32
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 13 Sty, 01:58, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e9de26fa-34e8-4cb8-894c-c057cb2d80d9@
    i6g2000vbk.googlegroups.com...

    > Co to ten ZGK?

    Zakład Gospodarki Komunalnej

  • 4. Data: 2012-01-13 09:45:17
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    A po jaki ch... Ty ich w ogóle wpuszczasz do mieszkania?
    Ale obowiązkowy jest przegląd okresowy instalacji w lokalach (uziemienie,
    zerowanie i takie tam elektryczne pomiary), na taki przegląd powinieneś
    wpuścić uprawnioną osobę.

  • 5. Data: 2012-01-13 10:24:30
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 13 Sty, 10:45, "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Ale obowiązkowy jest przegląd okresowy instalacji w lokalach (uziemienie,
    > zerowanie i takie tam elektryczne pomiary), na taki przegląd powinieneś

    Napisali na drzwiach wejściowych do budynku, że gdyby nikogo tego dnia
    nie było od 11:00 do 14:00 to mam skontaktować się z numerem XXX, żeby
    ustalić termin przyjścia pracownika ZGK, pod groźbą grzywny
    administracyjnej? Pierwszy raz spotykam się z takim zawiadomieniem.
    Jeszcze by tego brakowało, żeby jeszcze sprawdzali, czy myłem podłogę
    właściwym płynem, bo grozi to utratą równowagi w przypadku śliskich
    płynów...

  • 6. Data: 2012-01-13 10:29:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2012 11:24, maxknowledge pisze:

> [...]
    > ustalić termin przyjścia pracownika ZGK, pod groźbą grzywny
    > administracyjnej? Pierwszy raz spotykam się z takim zawiadomieniem.

    Ale co to jest to całe ZGK?!?!

  • 7. Data: 2012-01-13 10:37:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    http://lmgtfy.com/?q=ZGK

  • 8. Data: 2012-01-13 10:47:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2012 11:37, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > http://lmgtfy.com/?q=ZGK

    Co ma do elektryki Zachodniopomorska Grupa Kapitałowa, hmm?

  • 9. Data: 2012-01-13 13:51:42
    Od: "_ąćęłńóśźż." <z...@g...pl>

    No można przeprowadzić proces myślowy, że grzywnę nałoży np. PINB za coś-tam
    np. samowolną zmianę sposobu użytkowania części obiektu budowlanego po
    bezskutecznym wezwaniu do przywrócenia stanu pierwotnego itp.

    -----

  • 10. Data: 2012-01-13 15:27:43
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 13-01-2012 o 01:22:07 maxknowledge <m...@g...com>
    napisał(a):

    > Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej, zabraniania
    > przedłużania prądu z własnego mieszkania na strych, do którego dostęp
    > jest tylko z mojego mieszkania (pod moją własność)?

    Jezeli to przegląd okresowy instalacji to ma prawo wstępu i sprawdzenia
    instalacji.
    Kary za przedluzenie nie.

    > Czy delegant ZGK musi mieć uprawnienia elektryczno-budowlane, aby
    > przeprowadzać oględziny zainstalowanych w domu urzadzeń elektrycznych,
    > w tym przedłużaczy jeśli prąd prowadzony jest od licznika oczywiście?

    Tak uprawnienia SEP i to pomiarowe. Wiec przed wpuszczeniem pracownika
    popros
    o okazanie takich. Jezeli brak to niewpuszczasz do mieszkania.

    leon
    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem