  • 1. Data: 2012-01-13 18:01:35
    Temat: Ja w sprawie emerytury
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Zbliżam się do 65 więc szykuje dokumenty do ZUS-u .
    Pani / blondynka / wyliczyła mi wstępnie , że będę
    " zarabiał " 1550 zł miesięcznie .
    Pamiętam , że gdy rozpoczynałem swoją pierwszą w życiu
    pracę obiecywano mi , że jak dożyję - to dostanę 80 % ostatniej
    pensji .
    Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??
    Chętnie bym się z ZUSem posądził , bo mnie mocno wku.wili .

  • 2. Data: 2012-01-13 18:10:26
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-13 19:01, Pan Zbyszek pisze:
> [...]
    > Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??
    > Chętnie bym się z ZUSem posądził , bo mnie mocno wku.wili .

    Ty (Szanowny Pan) tak serio, czy jaja se robi?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 3. Data: 2012-01-13 18:45:00
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 19:01:35 +0100, Pan Zbyszek napisał(a):

    > Pamiętam , że gdy rozpoczynałem swoją pierwszą w życiu
    > pracę obiecywano mi , że jak dożyję - to dostanę 80 % ostatniej
    > pensji .
    > Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??

    No, jeśli CI obiecano, to szukaj u siebie w szufladzie :-PPP
    --
    XL

  • 4. Data: 2012-01-13 18:51:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/13/2012 12:01 PM, Pan Zbyszek wrote:
> [...]
    > Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??
    > Chętnie bym się z ZUSem posądził , bo mnie mocno wku.wili .

    obiecanki cacanki.

  • 5. Data: 2012-01-13 19:08:38
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Pan Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??
    > Chętnie bym się z ZUSem posądził , bo mnie mocno wku.wili .

    W służbach mundurowych jest podobno 100%.
    I jeszcze dają podwyżkę na miesiąc przed emeryturą. Może tam zaczynałeś
    pracę.

    t-1

  • 6. Data: 2012-01-13 19:40:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2012 19:01, Pan Zbyszek pisze:

> [...]
    > Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??
    > Chętnie bym się z ZUSem posądził , bo mnie mocno wku.wili .

    ROTFL

    Ty tak poważnie?

    Jeśli tak, to porozmawiaj z tym, kto ci obiecywał. Swoją szosą... nie
    obiecywał także równości, sprawiedliwości i globalnego komunizmu? ;->

  • 7. Data: 2012-01-13 21:18:49
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??
    > Chętnie bym się z ZUSem posądził , bo mnie mocno wku.wili .
    ====
    Pytałem zupełnie poważnie , a widzę , że wszyscy , którzy mi
    odpowiedzieli wrócili właśnie z pogrzebu Kim Dzong Ila .
    No to po wylaniu morza łez pora się nawodnić !
    Zbyszek

  • 8. Data: 2012-01-13 21:45:10
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-13 22:18, Pan Zbyszek pisze:
> [...]
    > odpowiedzieli wrócili właśnie z pogrzebu Kim Dzong Ila .
    > No to po wylaniu morza łez pora się nawodnić !

    Wałesa tez obiecal po 100 milionow i co ?

  • 9. Data: 2012-01-13 22:12:36
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    ====

    > Wałesa tez obiecal po 100 milionow i co ?

    Ale za obiecanki nie kazał sobie płacić - a ZUS mi zabrał
    przez przez 35 lat dużo pieniędzy .

  • 10. Data: 2012-01-13 22:23:02
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    "
    Pamiętam , że gdy rozpoczynałem swoją pierwszą w życiu
    pracę obiecywano mi , że jak dożyję - to dostanę 80 % ostatniej
    pensji . "

    Powiem tak ciesz sie ze dozyles, twoi nastepcy moga nie doczekac i
    skoncza zywot jako niewolnicy jak wiekszosc w tym kraju.