  • 91. Data: 2012-01-15 23:44:27
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 20:14, XL pisze:

    > No i 80 procent Polaków uwierzyło!
    > O czym to świadczy?

    O zbydlęcemiu, oszukiwaniu tych co do żłoba po trupach muszą się dostać.
    Jasne?

    --
    animka

  • 92. Data: 2012-01-15 23:55:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com>

    > Daj spokój...
    > Ty próbujesz emeryturę jakoś uzasadnić jakąś umową, układem, czymś
    > racjonalnym.
    > Teoretycznie, to emerytura ma być wypracowanym, opłaconym z góry
    > świadczeniem kapitałowym.

    Emerytura nie ma nic wspólnego z oszczędzaniem. To przejaw opieki państwa
    nad swoimi obywatelami finansowany z bieżących podatków.

    > U nas jest dobrowolnie określaną przez rząd zapomogą, "aby nie zdechli z
    > głodu, bo się na nas rzucą".

    MZ tkwisz w obłędzie :-) Jak niby emeryci mieliby rzucić się na rząd ? Masz
    70 lat i co ... jedziesz do Wawy by się rzucić ?

  • 93. Data: 2012-01-16 06:10:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2012 00:55, John Kołalsky pisze:

    > Emerytura nie ma nic wspólnego z oszczędzaniem. To przejaw opieki
    > państwa nad swoimi obywatelami finansowany z bieżących podatków.

    W formie ZUSowskiej - owszem.

    W formie II filaru - to właśnie oszczędzanie.

  • 94. Data: 2012-01-16 06:10:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 23:06, Pan Zbyszek pisze:

    > WYŁĄCZ SIĘ

    Sam się wyłącz.

  • 95. Data: 2012-01-16 06:11:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 23:41, Pan Zbyszek pisze:

    > A tak przy okazji w/g Wikipedii :
    >
    > Trollowanie (trolling) - antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla
    > forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się
    > dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami.

    To nie jest ścisła i kompletna definicja.

    Trollowaniem (w łagodniejszej formie) jest też tzw. "zgrywanie idioty".

    No i niestety twoje lamenty okołoemerytalne wyglądają na coś takiego.

    Czyli albo zgrywasz idiotę (trollujesz) albo... nie zgrywasz. Co będzie?

  • 96. Data: 2012-01-16 07:02:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-16 07:10, Andrzej Lawa pisze:

    > W formie II filaru - to właśnie oszczędzanie.

    Jeśli większość składki OFE inwestuje w obligacje, to zasadniczo niczym
    się to nie różni od I filaru - tak czy siak wypłata takiej emerytury
    jest uzależniona od pracy przyszłego pokolenia, a nie od oszczędności.

    --
    Liwiusz

  • 97. Data: 2012-01-16 07:19:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 15:14, sqlwiel pisze:
> [...]
    _tysiecy/

    > No i ch.j. Skoro banda debili płaci abonament... :)

    Może uściślę: podatek dla zmyłki nazywany abonamentem ;->

  • 98. Data: 2012-01-16 07:30:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2012 08:02, Liwiusz pisze:

    > Jeśli większość składki OFE inwestuje w obligacje, to zasadniczo niczym
    > się to nie różni od I filaru - tak czy siak wypłata takiej emerytury
    > jest uzależniona od pracy przyszłego pokolenia, a nie od oszczędności.

    Och, to jest prawdą właściwie dla każdego rodzaju inwestowania - w sumie
    "czysta" gotówka też zależy od przyszłych pokoleń. Jak zrobią inflację...

    No i można wybrać sposób inwestowania.

  • 99. Data: 2012-01-16 08:06:12
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To z jakiś środków dostają emeryturę?
    >
    > N.

    Nie z ZUS tylko z budżetu Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • 100. Data: 2012-01-16 08:13:23
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-01-15 15:21, Andrzej Lawa pisze:
    > {....]
    > Tymczasem u nas emerytura, to jest ochłap rzucany motłochowi przez rząd.
    > Rząd jak chce, to da, a jak nie chce, to nie da. Przykład: tegoroczna
    > waloryzacja. Poprzednio: Suchocka (z tej samej tuskowej bandy), też
    > "zaniechała waloryzacji".

    Tak, ale potem był wyrok Trybunału Konstytucyjnego i wyrównali to co zabrali
    (fakt ze po kilku latach ale wyrównali).

    pozdr