  • Data: 2022-01-14 11:30:09
    Temat: wolność wyboru
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Korea Pn. dumnie odrzuciła pomoc z południa i nie przyjęła daru w postaci
    nawozów sztucznych. Teraz rozpoczęła się kampania gnojówkowa. Oto:
    "Pracownicy fabryk i przedsiębiorstw mieli za zadanie dostarczyć 500 kg
    obornika na osobę.
    Na ,,domowy" nawóz nadają się wszelkiego rodzaju ekskrementy, ludzkie lub
    zwierzęce, wraz z chwastami, śmieciami i popiołem. Głównym źródłem są
    przypuszczalnie woły z gospodarstw rolnych.

    Wiosną zeszłego roku Radio Wolna Azja informowało, że poszukiwany jest
    także mocz. Komisja ds. zarządzania obszarami wiejskimi w jednej z
    prowincji graniczących z Chinami ,,poinstruowała rolników, aby oddali swój
    mocz do zmieszania z kompostem". Pracownicy mieli przynosić dwa litry uryny
    na osobę dziennie, co było zapisywane w księgach.

    Teraz, aby przymusić ludzi do produkcji obornika, wymyślono, że na
    targowiska - będące dla Północnych Koreańczyków głównym źródłem
    zaopatrzenia - będą wpuszczane tylko osoby legitymujące się zaświadczeniem,
    że wypełniły limit. Władze prowincji Yanggang zarządziły też skrócenie
    czasu działania bazarów o godzinę, żeby było więcej czasu na produkcję
    gnoju."

    https://wyborcza.pl/7,75399,27998502,korea-polnocna-
    wprowadzila-powszechny-obowiazek-gnojowkowy.html

    Czy rodzimi konfederaści zaprotestują - i jak - przeciw paszportom
    gnojówkowym? Czy uda im się do tego celu wykorzystać zbanowane konto na
    fejsie? Czy dołączą do nich Janóż Kowalski i Anna Maria Siarkowska?
    Pytania się mnożą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek