  • Data: 2022-01-14 14:59:32
    Temat: Re: wolność wyboru
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jan 2022 13:12:29 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > Niezłe :) Piękny przykład trwałości memu raz zapuszczonego w populacji.
    > Trwa tysiąclecia.

    ale jakiego memu?

    Tak przy okazji ... o co autorowi chodzilo?
    Protestowal przeciw budowie w Warszawie kanalizacji i spuszczaniu
    cennych ekstrementow do Wisly ?

    > A tak nawiasem mówiąc, czy przypadkiem stałe pozostałości po obróbce
    > ścieków miejskich nie są traktowane jako kompost i w takim celu używane?

    Cos takiego mi sie obilo o uszy, ale ile w tym prawdy ...

    w Warszawie jest spalarnia
    https://www.mpwik.com.pl/view/termiczne-przeksztalca
    nie-osadow

    tylko jak bylo slychac - nie wiadomo czy dziala, czy nie.
    https://www.teraz-srodowisko.pl/aktualnosci/uruchomi
    ono-spalarnie-osadow-w-oczyszczalni-czajka-8002.html

    I znow te Zydy pozbawiaja polskich chłopów cennego nawozu?

    > A przynajmniej na gruntach nie używanych do uprawy roślin jadalnych?

    We Wroclawiu scieki trafialy wprost na pola
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pola_irygacyjne_Wroc%C
    5%82awia

    Ale tam chyba tylko trawe i trzcine widzialem.

    J.