  • Data: 2010-04-02 10:49:38
    Temat: Re: wspolnoty ze wspolwlasnoscia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Apr 2010, 666 wrote:

    > "W konsekwencji uznać należy, że wykładnia literalna i systemowa prowadzi do
    > jednoznacznego wniosku, iż nieruchomością wspólną jest tylko ta nieruchomość
    > wpisana do księgi wieczystej, na której posadowiony jest budynek

    Yes, yes, yes ;) i jeszcze raz dziękuję.

    Ale moje pytanie brzmi: czy wspólnota, jako całość, może SOBIE
    kupić jakąś INNĄ nieruchomość, która NIE BEDZIE nieruchomością
    wspólną, lecz MAJĄTKIEM WSPÓLNOTY.

    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-wlasnosci
    -lokali-1_2_8.html
    +++
    Art. 6
    Ogół właœcicieli, których lokale wchodzš w skład okreœlonej
    nieruchomoœci, tworzy wspólnotę mieszkaniowš.
    Wspólnota mieszkaniowa
    <baczność!>
    może nabywać prawa
    <spocznij>