    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 14 Jan 2022 04:00:22 -0800 (PST)
    Subject: Re: wolność wyboru
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 12:44:29 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):

    > Intrygujące jak kontrolują czy mocz aby nie rozcieńczony.

    Proste - pewnie racjonują wodę do picia.
    I masz wybór - albo się napijesz, albo oszukasz i rozcieńczysz mocz bezpośrednio.

    Ciekawe, w czym ten mocz noszą - kolejnym krokiem może być kazanie oddawania
    bezpośrednio "w punkcie".
    I nie ma się z czego śmiać, to wcale nie jest tylko problem trzeciego świata - znają
    to niestety
    również wszyscy pierwszoświatowi sportowcy, którym po zawodach kontrolerzy mogą kazać
    nalać bezpośrednio do kubeczka - i to określoną ilość (czyli nie może być mniej niż
    każą,
    nawet jak ci się nie chce - i nie możesz się nawet napić, póki nie nalejesz, inaczej
    dyskwalifakcja).
    Normalnie trzyma ci kubek przy przyrodzeniu.
    Hmm, nie wiem, czy zrobione jest tak, że kobitki pobierają od kobitek a faceci od
    facetów.
    Bo to jednak trochę mniej niż wenerolog, za wacka nie łapią...
    No ale jeszcze taka wenerolożka musi być ładna - tak jak w "Polskich drogach" ;>

    Przypomina mi się dyskusja o budowie zmechanizowanej toalety - z taką odsysarką do
    resztek moczu, żeby leniwi nie musieli otrząsać (przy okazji zwykle rozchlapując),
    a żeby im się też majtki nie brudziły.
    Ale podniesiony został problem kolejek do takiej odsysarki...
    Ruskie też nad tym myślały i kosmiczne kible, które sprzedawali USAńczkom po 10M$ za
    sztukę
    (a kupili do orbiterów STS i chyba też do swoich modułów na ISS) - drożej niż
    kosztujący
    tylko 1M$ kibel ze szczerego złota, chyba z Hong-Kongu - i w końcu nie zrobili
    odsysarki tylko leje się na wiatr i on zabiera. USAńczycy pewnie też lepszego
    pomysłu niż odsysarka nie mieli, dlatego polegli.
    Mimo wszystko większość astronautów to faceci, kobitki poleciały dopiero na STS
    (choć nie wiem, czy wtedy był już wbudowany ten ruski kibel)
    (a z ?iereszkową była taka kupa problemów, że ruskim też na długo przeszło) - chociaż
    na samym początku miało być koedukacyjnie i kilka fajnych, ładnych i łebskich
    małych (bo się musiały do mercurego zmieścić) laseczek wybrali - ale potem paszoł
    won,
    w sumie nie wiadomo czemu - a zapewne dlatego, że właśnie nie umiały sikać w
    warunkach polowych.

    Mi bardziej podoba się "ekologiczne" zapisywanie oddanej ilości "w księgach" - uff,
    to jeszcze
    nie wszędzie są te obrzydłe komputery.