  • Data: 2022-09-15 18:07:36
    Temat: Re: wolność słowa Dody
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Sep 2022 06:41:46 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <b352f153-fad1-444b-aa69-ca15ba7c850an@googlegroups.
    com>
    od alojzy nieborak <a...@g...com> :

    >Ale póki co u żłoba i w TK siedzą osoby o innych poglądach niż twoje.
    >Nawet ci tzw. pełoscy sędziowie w TK byli bardziej rozsądni niż Ty i Olin.
    >cyt.
    >"Wolność słowa w kwestii religii nie jest w Polsce ograniczana; nie wolno zaś
    obrażać" -
    >mówił Szarama. Poparł opinię dla TK z 2014 r. ówczesnej marszałek Sejmu Ewy Kopacz,
    >która pisała, że art. 196 jest proporcjonalną ingerencję w wolność wyrażania
    poglądów,
    >gdyż można go stosować tylko wobec słów obelżywych i nacechowanych pogardą.

> [...]

    Nocnik, przyjmij do wiadomości, że tylko Bóg ma prawo karać za coś
    takiego, bo to piekło w końcu do czegoś służy.
    Doda trafi do piekła, a tam jest SPA w wyziewach stopionej siarki.
    Dodatkowe atrakcje to wyrywanie rozżarzonymi cęgami nadmiernie
    wystających poza obrys ciała elementów karmicielskich.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy