  • Data: 2022-09-16 01:50:10
    Temat: Re: wolność słowa Dody
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Sep 2022 23:24:24 GMT
    doszła do mnie wiadomość <IuOUK.254333$G_96.8159@fx13.ams1>
    od Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> :

    >Gdzie tam. Nie trafi, chyba, że wiedziała, że obraża. Poza tym, wiele
    >wskazuje na to, że małostkowość przypierd..ch się i śmiertelnie
    >obrazonych jakąkolwiek wypowiedzią pod wiadomym adresem, niekoniecznie
    >jest atrybutem tego kogo tak formalnie i pokazowo wielbią.

    Też jestem zdania, że nie trafi, ale to z powodu tego, że Pan, jak
    ujrzał swoje dzieło, to natychmiast złapał się za głowę, po czym
    spakował swoje manatki(aureola, sandały i suknie) i czmychnął, aby
    dzieło swoje kontynuować gdzieś w odległych rejonach multiwersum(a tak
    serio, to czmychnął bo się bał, że kosmiczne odszkodowania, a nawet
    alimenty będzie musiał płacić bladawcom).
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy