  • 1. Data: 2022-09-15 14:25:39
    Temat: wolność słowa Dody
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Doda wygrała sprawę w Europejskim Trybunale Praw Człowieka w Strasburgu.
    Sąd ten uznał, że Polska naruszyła Europejską Konwencję Praw Człowieka,
    skazując Dorotę Rabczewską za obrazę uczuć religijnych

    wyrok w sprawie Dody mówi, że złamany został przepis konwencji gwarantujący
    każdemu prawo do wolności wyrażania opinii. Polska ma zapłacić piosenkarce
    10 tys. euro."

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/doda-w
    ygrala-z-polska-w-europejskim-trybunale-praw-czlowie
    ka/2smnq2j,79cfc278

    Wyrok można przeczytać osobiście:
    https://hudoc.echr.coe.int/eng-press?i=003-7433069-1
    0177308

    Za było 6 z 7 sędziów.
    Opinię odrębną ogłosił sędzia, a jakże z Polski, o nazwisku Wojtyczek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-09-15 15:07:24
    Temat: Re: wolność słowa Dody
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Sep 2022 14:25:39 +0200
    doszła do mnie wiadomość <1...@4...net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :
> [...]
    10177308

    >Za było 6 z 7 sędziów.
    >Opinię odrębną ogłosił sędzia, a jakże z Polski, o nazwisku Wojtyczek.

    Ja bez żadnego trybu, w wymienionej kwocie powinny być dwa(a nawet
    trzy) zera więcej.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 3. Data: 2022-09-15 15:41:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Sep 2022 15:07:24 +0200, Szwambuł Trantiputl napisał(a):

    > w wymienionej kwocie powinny być dwa(a nawet
    > trzy) zera więcej.

    Ale to my płacimy. Moradziecki przecie nie sprzeda działki, żeby pokryć
    koszty odszkodowania.
    A nie, on nic nie ma, bo przepisał na żonę.

  • 4. Data: 2022-09-15 15:41:46
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Szwambuł Trantiputl napisał(a):

    > Ja bez żadnego trybu, w wymienionej kwocie powinny być dwa(a nawet
    > trzy) zera więcej.

    Ale póki co u żłoba i w TK siedzą osoby o innych poglądach niż twoje.
    Nawet ci tzw. pełoscy sędziowie w TK byli bardziej rozsądni niż Ty i Olin.
    cyt.
    "Wolność słowa w kwestii religii nie jest w Polsce ograniczana; nie wolno zaś
    obrażać" -
    mówił Szarama. Poparł opinię dla TK z 2014 r. ówczesnej marszałek Sejmu Ewy Kopacz,
    która pisała, że art. 196 jest proporcjonalną ingerencję w wolność wyrażania
    poglądów,
    gdyż można go stosować tylko wobec słów obelżywych i nacechowanych pogardą.

    vs
    ,,ciężko wierzyć w coś, co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła"

  • 5. Data: 2022-09-15 16:27:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Sep 2022 14:25:39 +0200, Olin wrote:
> [...]
    > 10 tys. euro."
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/doda-w
    ygrala-z-polska-w-europejskim-trybunale-praw-czlowie

    Szybko poszlo - 4 czy 6 lat :-)

> [...]
    0177308

    > Za było 6 z 7 sędziów.
    > Opinię odrębną ogłosił sędzia, a jakże z Polski, o nazwisku Wojtyczek.

    A kto go mianowal?

    No coz, w polskiej konstytucji mamy i swobode gloszenia pogladow, i
    ochrone uczuc religijnych. I zakaz "cenzury prewencyjnej".

    Co wazniejsze ... TK uznal, ze uczucia religijne. I to TK z czasow
    Tuska.

    A co jest w EKPCz?

    No i co z m PiS zrobi ... najprosciej wyplacic, ale niebezpiecznie,
    bo zaraz przyjdzie uczucia przestac chronic.

    U nas to jeszcze male piwo, ale przypomnijcie sobie zamachy
    islamistow.
    Oni to potrafia sie ciezko obrazac :-)

    A zaraz potem bedzie obraza czlowieka ... jest ochrona, czy nie ma?

    J.

  • 6. Data: 2022-09-15 17:07:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.09.2022 o 15:41, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    >

    > vs
    > ,,ciężko wierzyć w coś, co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła"

    "napruty" to słowo obelżywe?

    Czy jak powiem do płaskoziemca, że Ziemia jest
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia#Kszta%C5%82t, to ta wypowiedź jest
    nacechowana pogardą?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2022-09-15 17:51:21
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):
    Kopacz,

    > "napruty" to słowo obelżywe?

    Zapytaj byłych sędziów TK z nadana pełoskego:) Oni orzekali w tej sprawie.

    OT.
    złamany został przepis konwencji gwarantujący
    każdemu prawo do wolności wyrażania opinii.

    Srali muchy będzie wiosna. Gógiel z jutubem wycinają
    w pień strony z opiniami o "ż":)
    Wolność odtąd dotąd. Co wolno o katolach, nie wolno o "ż":)

  • 8. Data: 2022-09-15 18:07:36
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Sep 2022 06:41:46 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <b352f153-fad1-444b-aa69-ca15ba7c850an@googlegroups.
    com>
    od alojzy nieborak <a...@g...com> :

> [...]
    >

    >vs
    > ,,ciężko wierzyć w coś, co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła"

    Nocnik, przyjmij do wiadomości, że tylko Bóg ma prawo karać za coś
    takiego, bo to piekło w końcu do czegoś służy.
    Doda trafi do piekła, a tam jest SPA w wyziewach stopionej siarki.
    Dodatkowe atrakcje to wyrywanie rozżarzonymi cęgami nadmiernie
    wystających poza obrys ciała elementów karmicielskich.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 9. Data: 2022-09-15 18:22:05
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Sep 2022 15:41:16 +0200
    doszła do mnie wiadomość <rdwob9en1g80.wkzk2bb2wbu2$.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >Ale to my płacimy. Moradziecki przecie nie sprzeda działki, żeby pokryć
    >koszty odszkodowania.
    >A nie, on nic nie ma, bo przepisał na żonę.

    No niestety my, ale lepiej kilka razy zapłacić więcej, bo może dzięki
    temu uniknie się takich sytuacji w przyszłości.
    Szkoda, że Urban nie poszedł śladami Dody(zdziwiony Chrystus):
    https://www.google.com/search?q=zdziwiony+chrystus#i
    mgrc=nk4SxeY6MqJZEM&imgdii=1Rxrw66li9CaqM
    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,263836
    91,jerzy-urban-uniewinniony-obrazek-zdziwionego-jezu
    sa-nie-obraza.html
    Ten pan, co to go proboszcz uwolnił od brzemienia czapki i telefonu
    też powinien iść tym śladem:
    https://noizz.pl/informacyjne/w-2016-r-wszedl-do-kos
    ciola-w-czapce-sprawe-kolejny-raz-rozpatruje-sad/qvm
    2457
    https://www.youtube.com/watch?v=8eVuMrLlWhU
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 10. Data: 2022-09-15 19:17:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.09.2022 o 17:51, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > w pień strony z opiniami o "ż":)
    > Wolność odtąd dotąd. Co wolno o katolach, nie wolno o "ż":)

    Ja to rozumiem nie jako opinię o katolach, lecz:
    (mnie, mi?) ,,ciężko wierzyć w coś, co spisał jakiś napruty winem i
    palący jakieś zioła"
    O sobie samym chyba wolno mieć opinię?

    A co do opinii o "ż", to pewnie są rasistowskie albo coś podobnego,
    dlatego je wycinają. I słusznie.
    Wsadzanie wszystkich "ż" do jednego wora, to to samo co napisać np. że
    wszyscy Polacy to złodzieje, a przecież nie wszyscy są złodziejami.

    Te wycięte opinie o "ż", to były opinie o jakimś konkretnym "ż"?
    Może były nieprawdziwe? To wtedy słusznie wycięte.

    Pozdrawiam
    Piotr