  • Data: 2022-09-16 01:38:39
    Temat: Re: wolność słowa Dody
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Sep 2022 12:23:30 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <8d0cd4b3-2d1a-43b9-b43e-27736368259dn@googlegroups.
    com>
    od alojzy nieborak <a...@g...com> :

    >Mówisz o karze ostatecznej. My mówimy o karach z tego świata.

    Nie wierzysz w to, że Bóg wymierzy sprawiedliwą karę w zaświatach? A
    może w Boga nie wierzysz? Bogu nie trzeba pomagać, a jedynie go czcić
    w świątyniach(które, tak na marginesie, są własnością Boga, nie
    ludzi).
    Jestem monodrumistą, więc mój Bóg sprzeciwia się wydawaniu wyroków na
    tym świecie, zostawmy to jemu, już on wie, jakie substancje w kotle do
    kąpieli gotować i jakie organy czym oddzielać od marnej cielesności
    grzeszników.

    >Fajnie, ale nie na temat. Mowa o tym co tu i teraz.
    >,,"ciężko wierzyć w coś" tyczy się ST/NT.

    To jest pisane ręką ludzi, a nie Boga, ze słowem Pana w niebiesiech ma
    to niewiele wspólnego.

    > Muslimowie straciła by za to głowę.

    Naszym nie bardzo wypada, takie czasy.
    --