eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta › Re: prawo konsumenta
  • Data: 2021-02-22 23:06:41
    Temat: Re: prawo konsumenta
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 22 Feb 2021 22:28:11 +0100, 99 napisał(a):

    > Odpowiadaj?c na pytania.
    >
    > Zegarek zakupiony przez internet.
    > Kupiony w grudniu 2020 czyli niecale 3 miesi?ce temu.
    > Pisz? windowsa XP i outlooka express.

    Poczytaj tu:
    https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/reko
    jmia/
    IMO korzystający z rękojmi musi wskazać wadę towaru, której nie
    dostrzegł w chwili kupna. Tzn. nie wystarczy stwierdzić że zegarek nie
    działa, trzeba wykazać że niedziałanie to skutek ukrytej wady.
    Producent może nie uznać twojego argumentu, powołać rzeczoznawcę który
    obali twoje twierdzenia i zostajesz na lodzie. jesteś na to gotowy?
    Jeśli chodzi o gwarancję, to gwarant o ile nie chce ponosić kosztów
    naprawy zegarka, musi wykazać że uszkodzenie zegarka nastąpiło nie na
    skutek wady produkcyjnej tylko np. złego traktowania przez użytkownika.
    To czasem nie da się zrobić i dlatego w większości przypadków producent
    albo naprawia towar nie wnikając w szczegóły (bo tak taniej) albo
    wymienia na nowy.
    PS. Newsów z tego twojego OE nie daje się czytać, skonfiguruj go
    właściwie (jeszcze są w necie do znalezienia recepty) albo zainstaluj
    sobie 40Tude Dialog jako czytnik.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1