    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca dla fachowca
    Date: Thu, 27 Dec 2018 09:16:31 +0100
    <pvjmrq$5vq$7@node1.news.atman.pl>
    <5c1d6b71$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <aAjTD.49261$t%4.15512@fx18.ams1> <pvkljf$baf$2@node2.news.atman.pl>
    <SalTD.33750$Ah4.33255@fx14.ams1> <pvkpq5$eve$1@node2.news.atman.pl>
    <FCXUD.10576$D04.8637@fx01.ams1>

    > Nie musi jeśli nie ma związku przyczynowo-skutkowego (działanie/brak
    > działania) a nie zawsze taki związek jest.

    Pośrednio prawie zawsze jest. Jeśli ktoś nie panuje nad tym co robią
    jego podwładni, to jest to wystarczający przyczynek do wymiany szefa.

    > A tych dupków zawieszono do czasu wyjaśnienia, czy jak to tam było?

    Było tak, że nic nie zrobiono, jak sprawa wypłynęła, to po ponad roku od
    zdarzenia ich zwolniono. Czyli próbowano zamieść pod dywan, tylko jak to
    Robert uważa, prasa niepotrzebnie zaczęła "zmyślać". Powinna czekać na
    stanowisko sądu i prokuratury - do usranej śmierci, bo prokuratura
    dopóki sprawa za TVNem nie wypłynęła miała to w dupie i żadnego
    stanowiska nie zajmowała.

    > Przy czym rozumiem, że nie mozna postawić zarzutu zabójstwa konkretnej
    > osobie/bom, ale też sam fakt uczestnictwa w takiej grandzie przesądza, a
    > jest to fakt i trudno go kwestionować.

    Ale udział w pobiciu ze skutkiem śmiertelnym już bez problemu by się
    dało. Skoro się nie da... to wychodzi, że gdyby go pobili cywile, to o
    żadnych zarzutach mowy by być nie mogło, bo jeśli jedynym jest
    "przekroczenie uprawnień", to jaki zarzut postawić cywilom bez uprawnień?

    Shrek