  • Data: 2023-03-30 01:53:22
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2023 o 17:26, J.F pisze:

    > No ale co chodzi? Wezwiesz na przesłuchanie, pokaze dowód nadania, to
    > umorzysz sprawe. Chcesz umorzyc od razu?

    Chcę nie wszczynać. Mam czynności sparewdzające.

    > Ale przeciez nie mozesz przesłuchac bez postawienia zarzutów, bo jest
    > spora szansa, ze wina lezy po jego stronie a nie poczty :-)

    Zaczynasz to rozumieć. Dlatego przed wszczęciem go pytam.

    > Była płatność, a towaru nie ma - to nie jest dostateczne
    > uzasadnienie na tym etapie?

    Nie. To wystarczy do pozwu o wydanie towaru przed sądem cywilnym.

    > No wlasnie. Czyli nabywca zglasza sprawe ... i jak chcesz umorzyc?

    Mam Ci przepisać kilka wcześniejszych postów? Chyba nie ma sensu, bo
    skoro tam nie zrozumiałeś, to nadal nie pojmiesz.

    > A co - kolor jest nieistotny? A kolor, i to nawet tylko delikatnie inny, może
    sugerowac, ze to
    > nie jest oryginalny towar od markowego producenta.

    Może, ale do 305 pwp potrzebny wniosek uprawnionego, a kupujący nim nie
    jest - jeśli by nawet tak było.

    --
    Robert Tomasik