  • Data: 2023-03-30 06:54:02
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym wypadku ePUAP to jest to samo, co email. jest orzeczenie sądu, że
    > zawiadomienie o przestępstwie nie może być podpisane ePUAPem. Późno jest
    > i nei chce mi się szukać, ale w skrócie jest wywód, że z kpk wynika, ze
    > ma być podpis, a ePUAP, to nie podpis.

    Zaraz pewnie wyjdzie, że jak ePUAP jest weryfikowany podpisem
    elektronicznym, to jednak jest inaczej :-).
    Nie wiem jak działa zgłoszenie w ten sposób czegoś na policji,
    ale większość portali instytucji urzedowych (BDO, UDT, serwisy gov)
    słabo działają z podpisem elektronicznym a znacznie lepiej
    profilem zaufanym. Pewnie dlatego, ze jak do czegoś dojdzie,
    to można obalić albo zaprzeczyć