  • Data: 2023-03-29 17:19:37
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Mar 2023 17:10:37 +0200, Shrek wrote:

    > Generalnie bzdura, ale skoro już przy tym robert trwa, to czemu nie
    > można dla dobra podejrzanego, co nie wysyła towaru, postawić mu zarzutów?

    Nie wie czy ze mną polemizujesz czy z Robertem,
    Ale IMO - nie taka bzdura - skoro towar nie dotarl,
    to sa uzasadnione podejrzenia ze to sie skonczy oskarzeniem o oszustwo
    i sprzedawce nalezy od razu przesluchiwac po postawieniu zarzutów.

    Wiec nie wiem co tam Robert wymyslil.
    Chce umorzyc sprawę z braku znamion przestępstwa? :-)

    > Bo jak zwykle widzę u roberta zaskakującą niekonsekwencje - jak chodzi o
    > kulsona czy rzeczywistego "przestępce" to "niedasie". A jak o porządnego
    > obywatela to wręcz trzeba:P

    Tak jest.

    J.