  • Data: 2021-05-05 21:37:25
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2021 o 10:57, Olin pisze:
    > No ale bliżej nieokreśleni internauci napisali tylko, że Tymek mógł mieć
    > dziecko. Gdzie tu uporczywe nękanie i bieganie po lodziarniach?
    > Z tego powodu ziobrotura przesłuchuje nawet za granicą?

    Nie śledzę jakoś wyjątkowo tej afery. Wydaje m isię, że problemem nie są
    wpisy jakiś randomowych oszołomów (tym się nikt poważny nie przejmuje),
    tylko normalne regularne artykuły.

    > TVP mówiła o Adamowiczu prawie 1773 razy w samym 2018 roku, nie licząc
    > powtórzeń. Wtedy jakoś się nie użalałeś na media, choć Adamowicza nazywano
    > kryminalistą, oszustem i łapówkarzem.

    A czy ja mam obowiązek użalania się nad czymkolwiek? Ktoś tu zapytało
    pomysł na podstawę prawną, to zaproponowałem. Niestety moje zdanie na
    temat dziennikarzy jest niezmienne złe. Są nieliczni, którzy są
    profesjonalistami.

    --
    Robert Tomasik