  • Data: 2021-05-06 02:28:35
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To inaczej - czy był przypadek, że okazało się, że dziennikarze śledczy
    > gazety się pomylili? Bo z tym że szczególnie nie lubią pisorków to się

    Raczej sie nie pomylili (nie kojarzę), ale ja tego nie kwestionuje.

    > zgadzam, tylko nie widzę w tym problemu. Inni nie lubią na przykład kodu
    > i kija wypatrzyli. Nie mam im tego za złe. Wina kija że się połasił a
    > nie dziennikarzy co go potem grilowali.

    To jest ok, tylko ja mam taki byc może staroswiecki p. widzenia, że jak
    ktoś chce robić za tubę tej bardziej etycznej strony, tzn. gorszego
    sortu to powinien to robić z jakąś wiekszą klasą, a nie uzywać form i
    retoryki brukowców lub tych, których tępi. Prawda (oparcie na faktach)
    jest czymś koniecznym, ale nie wystarczającym. Weź np. takiego dziadka z
    Wehrmachtu :)

    > o tym piszę
    > "Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
    > przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju. "

    A ja ogólnie o GW bo od tego się w sumie zaczęła dyskusja.

    To nie o to chodzi :)

    --
    Marcin