  • 1. Data: 2021-04-29 20:43:50
    Temat: ksiądz tymoteusz
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Ludzi którzy twierdzą że to ojciec tymoteusz ścigaja prokuratura:

    "postępowanie toczy się na razie w sprawie z artykułów 267, 286 i 287
    kodeksu karnego. Pierwszy z nich dotyczy bezprawnego pozyskania dostępu
    do informacji dla niego nieprzeznaczonej, kolejny oszustwa, a art. 287 -
    oszustwa komputerowego. "

    Kto wyjaśni co tu się odpierdoliło? Bo wychodzi na to, że nie ściagają
    ich za to że twierdzą że jest on ojcem, a za to w jaki sposób weszli oni
    w posiadanie jakiejś informacji - jakiej i co to ma wspólnego z rzekomym
    ojcostwem?

    Bo się pogubiłem - co prawa robert twierdził, że numerki zarzutów mogą
    byc z dupy wzięte bo są tylko po to, że trzeba coś wpisać, najwyżej się
    zmieni albo umorzy, a prokurator stawia zarzuty żeby zrobić dobrze
    podejrzanemu, ale... na poważnie - o co tu biega?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-04-29 21:10:47
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > się zmieni albo umorzy, a prokurator stawia zarzuty żeby zrobić dobrze
    > podejrzanemu, ale... na poważnie - o co tu biega?

    Gazeta Wybiórcza jak "niekiedy" starannie pominęła co nie pasowało to
    GW przekazu czy jej "informatorzy" już nie tacy jak drzewiej bywało?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-04-29 21:16:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2021 o 21:10, A. Filip pisze:

    > Gazeta Wybiórcza jak "niekiedy" starannie pominęła co nie pasowało to
    > GW przekazu czy jej "informatorzy" już nie tacy jak drzewiej bywało?

    No dobra - to wytłumacz co to się odwaliło?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-04-29 21:25:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No dobra - to wytłumacz co to się odwaliło?

    Na podstawie wersji "GW wykastrowanej"? GW Sodoma i GW Gomora.

    GW przeważnie *trochę* racji ma, a ja jestem gotów poczekać parę dni
    (tydzień) na niezależnie sprawdzone wersje z innych źródeł jak jest w
    tym coś więcej niż troszkę racji. Ja "wielkich afer" "Dziecko Leppera" i
    "Czy można zgwałcić (Brukselską) prostytutkę" nie zapomniałem.

    Dla mnie w tej sprawie GW jest "zainteresowaną stroną" i się nie rwę
    domniemywać na podstawie tylko GW wersji (wersji tylko jednej strony).

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-04-30 00:52:40
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-29, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Kto wyjaśni co tu się odpierdoliło? Bo wychodzi na to, że nie ściagają
    > ich za to że twierdzą że jest on ojcem, a za to w jaki sposób weszli oni

    To może jest ojcem? Tzn. biologicznie.

> [...]
    > zmieni albo umorzy, a prokurator stawia zarzuty żeby zrobić dobrze
    > podejrzanemu, ale... na poważnie - o co tu biega?

    No np. może się komuś wydawać, że nikt o tym nie wiedział i jedynie
    gdzie coś było dyskutowane to np. w mejlu lub jakimś komunikatorze, więc
    jeśli ktoś inny te informacje posiada to nie mógł ich zdobyć legalnie.
    Tak se spekuluję oczywiście.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-04-30 06:34:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2021 o 21:25, A. Filip pisze:

    > Na podstawie wersji "GW wykastrowanej"? GW Sodoma i GW Gomora.
    >
    > GW przeważnie *trochę* racji ma, a ja jestem gotów poczekać parę dni

    Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
    przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju.

    > Dla mnie w tej sprawie GW jest "zainteresowaną stroną" i się nie rwę
    > domniemywać na podstawie tylko GW wersji (wersji tylko jednej strony).

    Rozumiem, że dopóki nie potwierdzi nasz dziennik i kurwizja to nie ma
    sprawy?

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-04-30 06:49:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
    > przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju.

    Tzn, to, że robią takie śledztwa to i owszem, ale sposób prezentacji
    wyników tych śledztw i większości materiałów nt. przeciwnego obozu nie
    odbiega aż tak daleko od ordynarnej tuby propagandowej. Dodatkowo,
    czesto forma bardziej przystoi SE niż gazecie pretendującej do miana
    dziennika na poziomie.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2021-04-30 06:52:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A w sumie na czym stanęło?
    To można, czy nie można?
    Skoro w godzinach pracy i oferta publiczna?

    -----

  • 9. Data: 2021-04-30 06:53:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To może jest ojcem? Tzn. biologicznie.

    No może... Jest i inna opcja - może nie został ojcem.

> [...]
    > gdzie coś było dyskutowane to np. w mejlu lub jakimś komunikatorze, więc
    > jeśli ktoś inny te informacje posiada to nie mógł ich zdobyć legalnie.

    Podsumujmy - pełnomocnik twierdzi kategorycznie że ojcem nie został
    prokuratura ściga za nielegalne pozyskanie informacji że zostać miał.

    Zero to się lubi ze straszysłem czy nie znosi jak z obecny p.o.remierem.
    te paragrafy to na wniosek chyba?

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-04-30 06:53:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ortografia się kłania: dopóki nie zaprzeczy.

    -----