  • Data: 2021-05-06 16:20:43
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak komus taki cyrk nie odpowiada to się na niego nie godzi, a tak
    > to wyglada, że mu ta publika i media w niczym wcześniej nie
    > przeszkadzały (takoż bufetowej), a jak zmienił się kontekst
    > zainteresowania to nagle larum z powodu zainteresowania.

    Marcin, ale jaki ksiądz miałwpływ na to, kim jest jego matka, albo że
    ja, albo Ty postanowiliśmy zwizytować jego mszę prymicyjną. Tak, jak
    nadreprezentacja policjantów na ślubie policjanta, tak nadreprezentacja
    polityków na mszy prymicyjnej syna urzędującej Premier nie powinna
    nikogo dziwić.

    --
    Robert Tomasik