  • Data: 2021-05-06 10:31:29
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 May 2021 06:44:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > akurat wyborcza nie zastanawia się nadmiernie jak
    > to się stało, że akowiec został wykładowcą na politechnice i dostał
    > "willę" na żolirzu. A prawdę mówiąc aż się prosi żeby wyjaśnić tę kwestię:P

    No ale co tu jest do wyjaśniania? Rajmund Kaczyński prowadził wykłady z
    termodynamiki na tzw. Czerwonej Sorbonie przy PW, czyli skróconych studiach
    dla wyższych członków PZPR, za co władza ludowa zrewanżowała mu się willą
    na Żoliborzu. Kiedy bliźniaki przyszły na świat, miały duży metraż i nie
    musiały chować się na podwórku, jak jaki Tusk.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl