eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-05 22:30:35
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 19:05, TomN pisze:

    > Ty się od TomN odstosunkuj zomowcu

    Czemu. Myślałem, ze lubisz tak osobiście. :-)

    > I nie epatuj, bo się pogrąższ.

    Ty, to wiesz, co słowo epatować oznacza? Bo aż w słowniku sprawdziłem,
    bo myślałem, ze źle wiem.

    > Taaaa. A powiesz nam tu na usenecie dlaczego te z tyłu doganiają?
    > Nie mogą iść wolniej, żeby nie doganiać?

    Dawno, dawno temu, bo aż w XVIII wieku w nieodległej Szwajcarii żył taki
    matematyk i fizyk. Nazywał się Daniel Bernoulli i generalnie był dość
    łebski, więc wiele mądrych rzeczy wymyślił. Między innymi w 1738 roku
    ułożył takie równanie będące jednym z podstawowych praw fizyki.
    Potraktuj masę wiernych, jako ciecz. Załóż, że się nie kręcą. Sprowadź
    przestrzec do dwuwymiarowej, bo pewnie po głowach sobie nie chodzą.

    No i powinieneś zrozumieć, czemu przy stałej prędkości wiernych te fale
    z tyłu nadbiegną na tych przy drzwiach.

    > Sam jesteś BUC...
    > I merytorycznie -- do "komunii" też kilka dojść prowadzi, a jakoś sie nie
    > klinują...

    Jak grzecznie stoją, to nie. Ale jak nie ma kolejki, to tłoczą się przy
    kapłanie. >
    > Kurwa, niestety "zamkli" teatry, choć tam inteligentni ludzie chadzali, a
    > kościólków nie zamkli, pomimo, że masa idiotów tam się kowidem wymienia w
    > ramach tzw. obrządków...

    Boję się, że tym COVIDEM, to można się wymienić w pierdylionie miejsc.
    Kościół jest jednym z nich, ale nie nie jedynym.

    --
    Robert Tomasik