eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-06 00:02:43
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 23:01, Budzik pisze:

    > Dlaczego? Przeciez tu i tu sa ustanowione obostrzenia?

    Oooo! I jeszcze w szeregu miejsc.

    > Czyzbys twierdził ze te nałozone na kosciol sa nielegalne?

    Nad tym aspektem, to nawet mi się nie chce rozwodzić. Ale masz rację, że
    w Kościele są mniej legalne, niż gdzie indziej, bo w wypadku sklepów czy
    innych kin, to choć Konstytucja dopuszcza je ustanowione ustawą, a w
    wypadku Kościoła nie. Ale to jest najmniej ważny problem.

    Wyobraź sobie park. Nagle dwóch spacerowiczów znajduje się w odległości
    metra od siebie. Naruszyli bez wątpienia ograniczenia, bo te zdaje się
    wymagają 150 cm. Kogo ukarać i przede wszystkim dlaczego?

    --
    Robert Tomasik