eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-06 00:06:56
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 23:01, Budzik pisze:

    > Serio, wy sie tam nie komunikujecie z ministerstwem?
    > Nie opiniujecie projektów w ramach konsultacji?

    Wy, to znaczy kto? Zajrzyj do
    http://orka.sejm.gov.pl/wydbas.nsf/0/CDEB53E1B4747A5
    DC1257F03002E3FE4/$File/Strony%20odPrzewodnik-4.pdf

    > Nie chodzi o wiedze policjantów tylko o wiedze rzadzacych.
    > Skoro kaza wam stosowac takie prawo to widocznie nie wiedza.

    No i co ja mogę na to poradzić? Mogę Ciebie próbować przekonać. Ale jaki
    mam wpływ, na to co nocą rząd odlosuje? Czy Ty naprawdę sądzisz, ze ja
    bym nie wolał, żeby to było jasne, czytelne i zrozumiałe?

    --
    Robert Tomasik