  • Data: 2021-04-24 12:01:07
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2021 o 22:48, J.F. pisze:

    > Nie wiem co ten samolot normalnie robi - lata raz na tydzien, czy zaraz
    > polecial w kolejny lot ... no ale wlasnie - ktos by musial chciec.

    Normalnie to skoro zgłoszono incydent, to powinno być zabezpieczone po
    lądowaniu. Skoro nie było, to znaczy że ukrywano zaistnienie incydentu.
    Co zresztą jest potwierdzone tym, że ostatecznie zgłoszono go od organów
    jak dziennikarze go upublicznili.

    > No ale kto mial zglosic?

    Ten co ostatecznie zgłosił? Zgłosił lot jak już i tak wybuchło.

    > Piloci nie, bo przekonani byli, ze dobrze robia

    To nie dzieci - doskonale wiedzieli co robią. I też wiedzieli dlaczego
    tego mają nie zgłaszać.

    > Wiezowy ... moze i moglby, ale widac nie chcial. Albo mu dobrze w LOT
    > czy tam PPL.
    > Kontrola z Poznania, ktora prawdopodobnie "udzielila zgody" ?

    Kontrola z poznania żadnej zgody nie udzieliła, bo nie od tego jest.

    > Wiec jak gazeta napisala tydzien pozniej, to co sie dziwisz, ze nagrania
    > w samolocie juz nie bylo.

    A kto powiedział, że się dziwię? Zdzwił to bym się gdyby się odnalazło,
    skoro wszyskim zależało żeby zginęło.

    > P.S. dziennikarzom ktos zglosil. Ale nie prokuraturze, ministrowi, KBWL
    > itp ..

    No i słusznie - jakby zgłosił PKBWL czy zerokraturze to sprawy by w
    ogóle nie było.

    > A mentalnosc klientow zostala :-)
    >
    > A te nowy Boeing, to gdzie ?

    W... dupie - od 4 lat nie osiągnął zdolności operacyjnej. Lata na parady
    z okazji niepodległości;) Na razie mówią, że nie mogą nim latać bo nie
    ma bliźniaka. Jakoś w wakacje bliżniak ma przylecieć, ale wtedy ten
    odlatuje, bo będą mu jakieś wojskowe szpeje instalować. Jak wróci, to
    pewnie bliźniaka odeślą na te same szpeje i tak w kółko. Potem ma trzeci
    przylecieć, to całkiem słusznie już zauważono, że w zasadzie to one mają
    krótki zasięg i nie ma gdzie nimi latać, bo wszystkich mamy poobrażanych
    w zasięgu małego benka;) Zresztą bez znaczenia - wcześniej był problem
    że za kałuże nie można latać, teraz w sumie i tam nie ma po co.

    BTW - lotowski embrion też w sumie nie ma bliźniaka w gotowości.

    --
    Shrek