  • Data: 2021-04-24 21:21:31
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6083ec64$0$550$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.04.2021 o 22:48, J.F. pisze:

    >Normalnie to skoro zgłoszono incydent, to powinno być zabezpieczone
    >po lądowaniu. Skoro nie było, to znaczy że ukrywano zaistnienie
    >incydentu. Co zresztą jest potwierdzone tym, że ostatecznie zgłoszono
    >go od organów jak dziennikarze go upublicznili.

    No ale kiedy zgloszono - tydzien pozniej ?

    >Ten co ostatecznie zgłosił? Zgłosił lot jak już i tak wybuchło.

    Ale odpowiednia osoba w LOT nie czuwa przeciez w ZG, wiec dotarla do
    niej informacja z gazety ... tydzien pozniej.

    >To nie dzieci - doskonale wiedzieli co robią. I też wiedzieli
    >dlaczego tego mają nie zgłaszać.

    Jakby wiedzieli, to by przeciez nie wystartowali ... a nie, wniosek
    nieuzasadniony :-)

    >Kontrola z poznania żadnej zgody nie udzieliła, bo nie od tego jest.

    Jak jednak widac - samolot stal i czekal, pasazerowie sie
    niecierpliwili, a na lotnisku wszyscy sie starali, aby mogli odleciec.

    No i zakladam, ze w koncu pilotom ktos powiedzial "mozecie leciec".

    >A kto powiedział, że się dziwię? Zdzwił to bym się gdyby się
    >odnalazło, skoro wszyskim zależało żeby zginęło.

    No ale sam twierdzisz, ze z gazet sie dowiedzieli, to nagranie z
    samolotu pewnie przepadlo w naturalny sposob.
    Na wiezy moze jakis dluzszy rejestrator jest.

    >No i słusznie - jakby zgłosił PKBWL czy zerokraturze to sprawy by w
    >ogóle nie było.

    No ale taki mial obowiazek :-)
    Poza tym mozna bylo pozniej zglosic gazecie ze zerokurator zlekcewazyl
    :-)

    >W... dupie - od 4 lat nie osiągnął zdolności operacyjnej. Lata na
    >parady z okazji niepodległości;) Na razie mówią, że nie mogą nim
    >latać bo nie ma bliźniaka.

    No ale lataja. Wiec gdzies przydzielony, i piloci tez ...

    >Jakoś w wakacje bliżniak ma przylecieć, ale wtedy ten odlatuje, bo
    >będą mu jakieś wojskowe szpeje instalować. Jak wróci, to pewnie
    >bliźniaka odeślą na te same szpeje i tak w kółko. Potem ma trzeci

    No ale przeciez piloci tez powinni nabrac troche doswiadczenia w
    pilotazu, nie mozna tak z nalotem 100h dopuscic do wicepremiera :-)

    Poza tym cos tam lataja
    https://www.defence24.pl/pilsudski-polecial-do-gruzj
    i-pierwszy-lot-head-polskiego-boeinga-737

    >przylecieć, to całkiem słusznie już zauważono, że w zasadzie to one
    >mają krótki zasięg i nie ma gdzie nimi latać, bo wszystkich mamy
    >poobrażanych

    A faktycznie - jakis krotki. Co oni kupili?

    Beda miedzyladowania w Szkocji?
    Ale do Korei czy Japonii ... to w Rosji?

    >w zasięgu małego benka;) Zresztą bez znaczenia - wcześniej był
    >problem że za kałuże nie można latać, teraz w sumie i tam nie ma po
    >co.

    Oj tam, oj tam - zawsze moze sie zmienic.

    >BTW - lotowski embrion też w sumie nie ma bliźniaka w gotowości.

    No jak - LOT tylko jednego ma ?

    J.