  • Data: 2021-04-25 11:55:20
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2021 o 10:44, J.F. pisze:

    > A czemu nie ?

    Znaczy co - lot wysłał egzemplarz wyborczej do pkbwp?

    > Obok podawalem chronologie w/g artykulu.
    > 9 lipca dziennikarze zaczeli pytac LOT, PAŻP i KP o zdarzenie, i wtedy
    > sie zaczela cytowana "konferencja".
    > Czyli nie w gazecie.

    Faktycznie w tvn.

    > A jednoczesnie pada
    > "Sprawa wzięła się z tego, że przełożony tego kontrolera zrobił z tego
    > aferę"
    >
    > Czyli gdzies wczesniej.

    Sprawa się wzięła od latania w przestrzeni niekontrolowanej, ale była
    skutecznie zamiatana pod dywan dopóki nie zaczęli pytać o nią ci wredni
    dziennikarze.

    > I nie wiadomo - dziennikarze mieli przecieki z PKBWL, czy np ten
    > przelozony po paru dniach ich powiadomil, bo sie w sprawie nic nie dzialo.

    Zasadniczo to wiadomo. Sądzisz, że ten sam pkbwl (już po wyczyszczeniu
    ze "szkodników") najpierw podrzuca temat dziennikarzom a potem bierze
    udział w tuszowaniu sprawy?:P

    Ale kontrola z poznania nic do tego nie ma.

    > Ja tam sie na przepisach lotniczych nie znam, ale zdaje sie, ze z
    > "zamknietego lotniska" wystartowac mozna.

    Można - tylko w tym przypadku akurat nie wolno. Wewnętrze regulacje
    przewoźnika i instrukcja head.

    > Bez zgody kontrolera, skoro go nie ma.
    > Tylko przydaloby sie lot z kims uzgodnic, bo jeszcze przysla F16 i
    > zestrzela.

    Akurat nie w tym problem, ale w tym że możesz na przykład paralotniarza
    zgarnąć. Albo coś innego z GA.

    > Troche watpie.

    No to nie usłyszeli nic. Na 100% nie usłyszeli, to my wam dajey zgodę.
    Jeśli ktoś coś powiedział to właśnie w stylu "jak dla mnie to możecie
    sobie lecieć"

    > No ale pisalem - kto mialby zglosic? Piloci sami na siebie donos?

    Tak to się zwykle odbywa. Coś się stało w czasie lotu to zgłaszasz.
    Jeśli nic wybitnego nie odpierdoliłeś kończy się na zbadaniu sprawy i
    wydaniu zaleceń. Dlatego zwykle się załóg nie karze, żeby nie mieli
    oporów przed zgłaszaniem.

    > A jak nikt nie zglosil, to kto mialby zabezpieczyc ?

    Skoro nikt nie zgłosił to znaczy że tuszowano "poważny incydent".

    > Aczkolwiek wyglada na to, ze ktos jednak zglosil, dosc wczesnie, i
    > stenogram jakis rozmow jest.

    Z wieży chyba - to by potwierdzało, że przełożony kontrolera mógł sie
    wkurwić. Wystaczy sprawdić jak potoczyła się dalej jego kariera...

    > Jak dojda. Znow ABW wkroczy do redakcji i laptopa zabierze ? :-)

    Słabe jest to że nawet bym się nie zdziwił...

    > A czemu, a na jakiej podstawie, a niedopelnil obowiazkow - toz to burza
    > na pare odcinkow bedzie :-)

    "tak, a bo co?"

    > Ale w jakiej jednostce ? :-)

    Teraz to się chyba nazywa 1 baza lotnictwa transportowego.

    > Ogolnie moze i tak, ale czy rajaner tez uwaza ze ma uprawnienia albo nie
    > ? :-)

    Znaczy sądzisz, że bez papierów lar

    Z nowych to w zasadzie tylko jeszcze drimka można było... Bo przecież
    używki to poniżej godności;)

    > Nie musi Biden. Minister do Sekretarza Stanu, general do NATO ..

    To ukradną z lotu drimka.

    --
    Shrek