  • Data: 2021-04-25 10:44:37
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6084933f$0$547$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 24.04.2021 o 21:21, J.F. pisze:

    >Wtedy kiedy gówno wybiło za pośrednictwem wyborczej. Trudno o lepszą
    >przesłankę, że o incydencie wiedziano (bo jakby nie wiedziano to jak
    >zgłosić), tylko go ukrywano (może się nie wyda, no ale się wydało).

    >I co - powołał się na przeczytałem w wyborczej"? No bez jaj;)

    A czemu nie ?

    Obok podawalem chronologie w/g artykulu.
    9 lipca dziennikarze zaczeli pytac LOT, PAŻP i KP o zdarzenie, i wtedy
    sie zaczela cytowana "konferencja".
    Czyli nie w gazecie.

    A jednoczesnie pada
    "Sprawa wzięła się z tego, że przełożony tego kontrolera zrobił z tego
    aferę"

    Czyli gdzies wczesniej.

    I nie wiadomo - dziennikarze mieli przecieki z PKBWL, czy np ten
    przelozony po paru dniach ich powiadomil, bo sie w sprawie nic nie
    dzialo.

    >I odlecieli bez zgody, bo zgody od poznania mogli się domagać równie
    >dobrze jak od montevideo.

    Ja tam sie na przepisach lotniczych nie znam, ale zdaje sie, ze z
    "zamknietego lotniska" wystartowac mozna.
    Bez zgody kontrolera, skoro go nie ma.
    Tylko przydaloby sie lot z kims uzgodnic, bo jeszcze przysla F16 i
    zestrzela.

    >Prędzej usłyszeli "nie możemy wam zabronic... ani pozwolić - róbcie
    >co chcecie".

    Troche watpie.

    >Jeśli za naturalny można uznać, ze nie zostało zabezpieczone mimo że
    >powinno to tak.

    No ale pisalem - kto mialby zglosic? Piloci sami na siebie donos?
    A jak nikt nie zglosil, to kto mialby zabezpieczyc ?

    Aczkolwiek wyglada na to, ze ktos jednak zglosil, dosc wczesnie, i
    stenogram jakis rozmow jest.

    >Książka:P

    Tu o tasmy chodzi.

    >To niech go ścigają...

    Jak dojda. Znow ABW wkroczy do redakcji i laptopa zabierze ? :-)

    >"tak, a bo co?"

    A czemu, a na jakiej podstawie, a niedopelnil obowiazkow - toz to
    burza na pare odcinkow bedzie :-)

    >latają dookoła komina za twoje...

    Ale w jakiej jednostce ? :-)

    >Czemu? Albo ma uprawnienia albo nie. Generalnie ci wożący wipów od
    >siedmiu boleści mają gorsze doświadcznie niż pierwszy lepszy z
    >rajanera.

    Ogolnie moze i tak, ale czy rajaner tez uwaza ze ma uprawnienia albo
    nie ? :-)

    >Benka 737-800.

    To wiem, ale czemu :-)

    >Króla czarterów. Albo za duży, albo za mały - do wszystkiego nie, do
    >niczego też nie. W sumie chuj wie po co nam taki. Do airtaxi mamy
    >gulfy, do erforsłan to w sumie nie wiadomo po co i do czego...

    >Nie będzie. Biden jeszcze nawet nie zadzwonił.

    Nie musi Biden. Minister do Sekretarza Stanu, general do NATO ..

    >A po co mielibyśmy latać do koreii?

    Raz na pare lat moze wypada.

    >Drugi nie jest w gotowości dla head.

    Dwa to tez cos malo ...