  • Data: 2021-04-25 18:55:42
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2021 o 18:24, J.F. pisze:

    > Ze wyniuchali, to chyba bylo wiadomo juz po pierwszych pytaniach.

    No i po pierwszych pytaniach uznano, że nie da się zamieść pod dywan,
    zgłoszono gdzie być zgłoszone wcześniej i powołano tajną grupę ekspercką
    na whatsupie;) jak zrobić żeby gówno rozmemłane przez wentylator
    śmierdziało jak najmniej.

    Rozumiesz - przedstawiciele państwowych instytucji (w tym powołanych do
    wyjaśniania takich spraw) i władz spotykają się na fejsbukowej apce żeby
    ustalić jak ukryć przed światem, że znów odpierdalają tupolewizm.
    Jesteśmy poważnym państwem - nasze państwo jest poważne:)

    > Prawdopodobne.
    > Tylko ... z czyjego donosu?

    No dziwne by było gdy się władze lotu nie dowiedziały... Przecież w to
    od cholery osób było zamieszanych.

    > Hm, II tura byla 12, a pytania 9-go o 15.

    No najlepiej odpalać tuż przed ciszą:P

    > Czwartek, jesli dobrze licze. Troche pozno na kampanie, szczegolnie, ze
    > urzedy moga 2 tygodnie odpowiadac ... a chocby nawet 2 dni :-)
    >
    > Aczkolwiek ... 13-go bylo juz po obiedzie, i grupa sie zamknela ?

    Po wyborach to mieli to już w dupie kto się dowie i co powie.

    > No ale z tego niewiele wynika, praktycznie nic.
    > Normalna sprawa, ze sie pytaja.

    Eee tam chyba wprost padło słowo "naciskają nas"... Normalna jak
    normalna. Zwłaszcza w kontekście naszego airtaxi...

    > Ale przeciez to nie piloci kombinowali.

    Ale kombinowane było. I jak nie kombinowali jak kombinowali - zgodnie z
    procedurami powinno być - w niekontrolowanej nie latamy sobie pierwszego
    heli podwieźcie, nocleg mu znajdzcie albo niech spi na pokładzie.

    > Troche watpie. To tylko maly kawalek i nie chcialoby im sie sprawdzac,
    > kiedy tam akurat wieza pracuje.
    > Albo korytarze omijaja, albo po prostu przelatuja znacznie wyzej.

    No to może rzeczywiście nie latają jak nie muszą. Co nie zmienia postaci
    rzeczy że mogą i latanie liniowcami bez separacji to słaby pomysł...

    > Kontroler to nie wiem czy az tak monitoruje.
    > O ile w ogole ma tam jakis radar.

    Przecież ma ADBSa.

    > A nawet jesli ... bedzie afera, czy pilot powie, ze pas zobaczyl wiec
    > schodzil ?

    W sumie racja - pilot chce się zabić to w zasadzie nie kontrolera sprawa.

    > PM ... w eter przeciez tego nie powie.

    W eter nie - ale w raporcie powinien napisać. Choć w sumie po tym jak w
    eter poszła "rozmowa" między lotowskim cpt a fo, to wychodzi na to że w
    kabinach to regularną patologie mamy i w januszeksach bardziej się
    ludzie szanują...

    > No wlasnie - dla nich to mogl byc pierwszy raz.

    No nie wątpię, skoro firma zabrania latać w niekontrolowanej...

    > I odpowiednich paragrafow nie pamietali.

    Hm...

    > A daj jakiegos linka.

    http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i
    _incydenty_lotnicze/98316-2020_07_02_samolot_z_prezy
    dentem_duda_wystartowal_z_lotniska_niekontrolowanego
    .html

    Tylko nie wrzucaj na pręga bo ptologi się najdzie.

    > No ale ... skoro LOT nie moze, to widac do Bydgoszczy nie lata :-)

    Albo lata jak wieża otwarta.

    > Ale zle wyglada. A mialo wygladac dobrze.

    Gówno wpadające w wentylator nigdy nie wygląda dobrze.

    > No ale zeby polatac jako FO, to trzeba by miec CPT na skladzie.
    > A w naszym wojsku nie ma takiego, przeszkolonego na 737.

    No właśnie pisałem, że w woju to z nalotem mają słabo. Dowolny liniowy
    ma pewnie 10 razy więcej...

    > Wyslalbym tych pilotow na staz do LOT, ale czy to sie tak da ? :-)

    Obstawiam, że jakby im wyrobić cywilne papiery to już by drugi raz przez
    brame tej bazy przeszli wynosząc rzeczy osobiste;)

    > No ale pisalem przeciez, ze powinni kupic odpowiedni samolot.

    W sumie ten jest wystarczający... Za ocean niech latają albo z
    międzylądowaniem, albo rejsowym - w ostateczności drimka wypożyczą.

    > Oni maja blizej, i po drodze Islandia i Grenlandia.
    > Choc jak patrze ... z Oslo do NY 5900km - to i tak inny samolot potrzebny.

    Maxami latają.

    --
    Shrek