  • Data: 2021-04-23 22:48:23
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60832499$0$548$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.04.2021 o 09:57, J.F. pisze:
> [...]
    html

    >Szansa była, ale nikt nie chciał:P

    Nie wiem co ten samolot normalnie robi - lata raz na tydzien, czy
    zaraz polecial w kolejny lot ... no ale wlasnie - ktos by musial
    chciec.

    >PKBWL po tym jak zglosił to lot. A lot zgłosił jak... dziennikarze
    >"zgłosili" w gazecie;)

    No ale kto mial zglosic?
    Piloci nie, bo przekonani byli, ze dobrze robia
    Wiezowy ... moze i moglby, ale widac nie chcial. Albo mu dobrze w LOT
    czy tam PPL.
    Kontrola z Poznania, ktora prawdopodobnie "udzielila zgody" ?

    Wiec jak gazeta napisala tydzien pozniej, to co sie dziwisz, ze
    nagrania w samolocie juz nie bylo.

    P.S. dziennikarzom ktos zglosil. Ale nie prokuraturze, ministrowi,
    KBWL itp ..

    PPS. A jakis nr sprawy? Bo strona PKBWL lezy i kwiczy ...

    >Specpułk rozwiązali bo przesyłki gubił.

    A mentalnosc klientow zostala :-)

    A te nowy Boeing, to gdzie ?

    J.