  • Data: 2021-04-23 09:43:34
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6081ce0c$0$31100$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 21.04.2021 o 21:29, J.F. pisze:
    > Ktos tego nie zabezpieczyl, no bo nie mial obowiazku, skoro nie bylo
    > postepowania, czy poczekal z wszczeciem postepowania az sie
    > nadpisaly,
    > czy skasowal swoja kopie, zeby sladu nie bylo? A moze ma gdzies,
    > tylko
    > "organom" nie mowi :-P

    >Zacznijmy od tego, czego niby byłyby to ślady? Podżegania do
    >przestępstwa ewentualnie.

    Mataczenia w sledztwie ... ktore sie jeszcze nie zaczelo, ukrywania
    dowodow, ukrywania przestepstwa ..

    >A i to, trzeba by było dowieść, że podżegający
    >rozumiał, co się dzieje.

    Zakladam, ze rozumial. Chcial ukryc sprawe :-)
    Moze nie w pelni rozumial - bo kto zna calosc przepisow i moze z cala
    pewnosci orzec ze to jakies przestepstwo bylo, w ktorym powinno byc
    sledztwo.
    Ale zaraz - czy nie wystarczy, ze podejrzewal, ze sprawa moze byc
    "rozwojowa" i lepiej usunac obciazajace materialy?
    To juz cos na granicy usilowania ...

    >Bo dowodem na to, że samolot wystartował jest
    >choćby to, że leciał. Nagranie tu niczego nie zmieni.

    "wystartowalismy o 22:00 po zgodzie kontrolera" :-)

    >Jeśli pasażer każe kierowcy skręcić w ulicę pomimo zakazu, to do
    >wykazania podżegania pasowało by jeszcze dowieść, że pasażer
    >wiedział,
    >że to zabronione.

    Np policjanci z VR jada za delikwentem 200km/h po drodze, na ktorej
    wolno jechac 120 - i co tu mamy :-P

    >Maciarewicz "gra na" grupę osób, które wierzą w zamach w Smoleńsku
    >bez
    >względu na to, co podsuwa logika.

    No ale dlaczego mieliby nie wierzyc, jesli on im jeszcze argumenty
    podrzuca?

    >Mam kilku skądinąd bardzo mądrych
    >znajomych, którzy są wyznawcami tej teorii i odnoszę wrażenie, że w
    >tym
    >zakresie idą w kierunku rozumowania, że jeśli fakty przeczą
    >zamachowi,
    >to tym gorzej dla faktów.

    Z drugiej strony - jakbym nie czytal poprzedniego raportu i nie bylo
    nad nim dyskusji ... to pewnie Macierewicz by mnie swoim przekonal.
    Dowody sa :-)

    >Boję się, by teraz na fali wybuchu w Czechach nagle PiS nie zaczął
    >wojny
    >z Rosyjskim GRU.

    Alez wojenka przeciez juz jest.
    Na razie na wydalanie dyplomatow.

    >Informacja publiczna, to będzie, gdy stosowny organ zakończy
    >prawomocnie
    >postępowanie. Nie wiem, czy skończył. Jeśli nie, to miło by było,
    >jakby
    >się nikt na temat winy pilotów nie wypowiadał jednoznacznie.

    >To źle postawione pytanie. Odpowie, że to prawda, ale z tego nic nie
    >wynika.

    O - bardzo duzo wynika.
    Naglowki w gazetach, dalsze dopytywania, publiczne szukanie winnych -
    a PiS chcialby, aby o sprawie zapomniano :-)

    >Tu mataczą obydwie strony. Bo oczywiście ten samolot nie powinien
    >wystartować, ale również nie demonizujmy problemu. To zdecydowanie co
    >innego, niż latanie we mgle poniżej poziomu pasa startowego.

    Ale zakladam, ze nieswiadome, przynajmniej w przypadku pilota.

    J.