  • Data: 2007-01-10 21:02:39
    Temat: Re: Sprzedaż pomysłu.
    Od: "Grzegorz Golebiowski (GrzechG)" <g...@d...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel napisał(a):
    > Grzegorz Golebiowski (GrzechG) <g...@d...gazeta.pl> dosć

    > (..)
    >
    > W jakiej kategorii mieści sie ten pomysł?
    > Czy to jest pomysł na działalność, czy pomysł na ulepszenie srony
    > internetwej, czy też pomysł techniczny, a moze tylko na usprawnienie
    > organizacji pracy w firmie?
    > Od odpowiedzi zależą możliwe sposoby ochrony, choć z góry mozna
    > powiedziec, że nie będzie łatwo.

    Pomysł dotyczy branży gsm. Ale nie jest to urządzenie ani ulepszenie
    sprzętu. To sama idea którą trudno opisać, a w zadzie nie chce nic
    opisywac bo pomysl jest genialny w swojej prostocie. A takie są
    najlepsze. Więc to jest raczej coś na zasadzie, mam genialny pomysł
    powiem wam co to - jak dostane z tego np 5% zysku.

    W tym sek, zeby nie bylo ze ja powiem, jakis menager zgapi - bedzie sie
    sczycil moim osiągnięciem, a ja nie bede miał z tego nic. Bo w takiej
    sytuacji wole nie puszczac pary z ust. A niestety wiem że pomysł wymaga
    sporej ilości kapitłu jakiej osoba prywatna nie jest w stanei włożyć.
    Bo w takiej sytuacji startowalbym juz sam....

    pozdrawiam,
    /Grzegorz