  • Data: 2007-01-11 01:41:52
    Temat: Re: Sprzedaż pomysłu.
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Piotr Kubiak [Wed, 10 Jan 2007 20:12:18 +0100]:

    > Nawet jakby przyznano Ci ochronę, to za chwilę znajdzie się
    > ktoś, kto powie że był wcześniej, niż Ty. Bo nie da się
    > udowodnić, że Ty wpadłeś na ten pomysł jako *pierwszy*.

    Wiesz, to działa w dokładnie drugą stronę. Skoro ja mam patent,
    a ktoś twierdzi że był pierwszy - to on musi sądownie udowodnić
    że rzeczywiście był pierwszy.

    A jak sam zauważyłeś, nie da się.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *